6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Tweng

Itunes half leeg

Gisteren bij het afsluiten van mijn Mac wou Itunes niet normaal afsluiten. Ik heb dus geforceerd moeten stoppen.
    Deze ochtend bij het opstarten duurde het een heel eind vooraleer Itunes wilde opstarten, hij moest een hele hoop stappen doorlopen. Nu hij eigenlijk is opgestart staat meer dan de helft van mijn nummers niet meer in het programma.
    Ik zie ook dat er nu twee library bestanden in de itunes map staan, waarvan een met (damaged) erachter.

Is dit een zwaar probleem ? Hoe krijg ik alles er terug in ? Of ben ik een deel kwijt ?

Ook er misschien nog bijvermelden dat mijn Itunes bibliotheek op een externe harde schijf staat…

Alvast bedankt !

Bijdrager
    Pieterr

Optie (1): herstel je iTunes van je laatste backup
    Optie (2): importeer alle audio tracks opnieuw in iTunes

Inactief
    Anoniem

Ik was stom geweest…. dom dom dom
    Maar goed. Je kan niet altijd pieken (alhoewel het me aardig af gaat)

1. constatering: Geen werkende iTunes bieb-file meer
    2. het ITB bestand in de music folder weggegooid in de hoop dat het “gerebuild” wordt uit de XML, maar helaas
    3. een 10 dagen oude bieb-file uit de back-up gehaald
    4. Mijn hele music folder weer toegevoegd zodat muziek in de laatste 10 dagen toegevoegd opnieuw in de index wordt gezet.
    5. Een beetje schonen en de juiste podcasts weer klaar gezet.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Beakerflo”

2. het ITB bestand in de music folder weggegooid in de hoop dat het “gerebuild” wordt uit de XML, maar helaas.

Dit kan wel, maar dan moet je wél een (corrupt) iTunes Library bestand hebben. Je kunt dit “forceren” door de eerste twee bytes nul te maken. Zie http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1839099#1839099

Inactief
    Anoniem

ah ja… dat punt was ik even vergeten.
    thx

Bijdrager
    Tweng

aha, dank je wel !
    Is gelukt, alles werkt weer !

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.