3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    lomarga

iTunes geluid valt willekeurig steeds weg terwijl track doorspeelt

Hallo,

Ik heb de laatste tijd veel last van geluid wat wegvalt tijdens het spelen van tracks via iTunes.
    Dit probleem doet zich eigenlijk nooit voor tijdens het afspelen van bijvoorbeeld een aangekochte movie.

Op mijn airport time capsule staat de bibliotheek van 230 Gb.
    Timecapsule is geupdate tot aan 7.7.2
    Macbook Pro draait Mavericks en laatste versie iTunes
    Het geluid stuur ik via airplay naar apple-tv / oude airport express (in beide gevallen gebeurd hetzelfde).
    Soms gaat het uren goed tot wel een hele dag en op andere momenten moet ik bijna bij ieder nummer ingrijpen.
    Op pauze klikken en opnieuw play wil vaak helpen maar dan is muziek luisteren echt niet grappig meer.
    Op mijn oude TimeCapsule en express heb ik jarenlang probleemloos muziek afgespeeld.

Iemand dit ook ervaren en ook al een oplossing?

Bijdrager
    lomarga

Gek genoeg was ik blijkbaar de enige met dit probleem.
    Sinds de update naar iTunes 11.1.4 lijkt het echter opgelost en kan weer met plezier urenlang m’n tunes laten spelen en beluisteren zonder irritatie.

Bijdrager
    Facundo

Er waren/zijn juist heel veel mensen met uiteenlopende audioproblemen. Iedereen wacht(te) op updates in Mav., itunes of audio-interface, maar die komen maar mondjesmaat. Er waren/zijn geen lapmiddelen voor deze problemen. Veel mensen met name met een fusion drive en/of externe interfaces of nas ervaren veel problemen. Gelukkig is jouw probleem nu verholpen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.