2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    iTunes.Apple

iTunes geeft te veel GB aan voor iPod Touch

Hoi,

Ik heb wat problemen met me iPod en iTunes. Ik had een film op me iPod Touch staan die heb ik er vandag af gegooid omdat ik meer ruimte wil hebben voor me muziek. Toen ik die film eraf had gegooid gaf iTunes nog steeds aan dat er 2,1 GB qua video op zat maar dat kan niet meer want er staan nog maar 5 muziekvideo’s op, ik kan me niet voorstellen dat 5 muziekvideo’s 2,1 GB in beslag neemt -.- Hoe kan ik het in iTunes veranderen dat er geen 2,1 GB aan video’s in me iPod staat want dat staat er eigenlijk nu helemaal niet meer op maar iTunes geef dat nog wel steeds aan.

Bijdrager
    MacAanZee

Probeer eerst ’s om nog een keer te synchroniseren. Ik heb met mijn iPhone zo’n klacht ook wel ’s gehad en toen verdween de verkeerde melding pas na een paar keer synchroniseren, waarom weet ik eigenlijk niet.
    Ook nu is de melding niet altijd correct. Bij synchroniseren wordt regelmatig aangegeven dat er te weinig ruimte is op mijn iPhone, terwijl het synchroniseren dan toch lukt, zonder dat er iets niet wordt overgezet.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.