9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    astroboy

iTunes geeft notificatie bij elk nummer

Sinds vandaag geeft mijn iTunes 4.7.1 bij elk nummer dat wordt afgespeeld een klein vierkantje weer in het midden van het scherm met het logo van iTunes en daaronder de tracknaam en artiest. Dit is erg irritant en ik weet niet hoe dit is aangezet. Hoe kan ik dit uitzetten?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Dat klinkt niet als een feature die bij iTunes hoort. Heb je misschien een iTunes controller als Synergy oid. geïnstalleerd?

Bijdrager
    HSL

of heb je toevallig growltunes geinstalleerd?

Bijdrager
    Esquare

Dan heb je vandaag (of gisteren) vast een mooi nieuw tooltje ge├»nstalleerd… Butler misschien of You Control Tunes of zo.

Bijdrager
    astroboy

Nee die dingen heb ik niet geinstalleerd. Heb gisteren en vandaag iLife05(alleen garageband en iphoto) en iWorks geinstalleerd, maar daar zou het toch niet aan liggen??

Zou het werken als ik de preferences weggooi?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Maak eens een screenshotje.

Bijdrager
    astroboy
    Bijdrager
    wjgmspeedy

Dat ziet er inderdaad uit als iets dat bij iTunes hoort :? Het is niet ├ę├ęn van de controllers die ik ken. iTunes voorkeuren kun je eventueel even verplaatsen, kijken of dat helpt. Zoniet, kun je ze gewoon weer terug zetten.

Bijdrager
    astroboy

nee, ik heb het al. Het ligt aan een itunes plugin van Quicksilver- daar staat opeens notificatie voor tracks aangevinkt:x

toch bedankt :innocent:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.