8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

iTunes geïnstalleerd en nu geen brand-mogelijkheid

Ik heb op mijn computer en op de computer van mijn vader iTunes geïnstalleerd (allebei hebben we Windhoos XP) en nu heb ik niet meer de mogelijkheid om iets op een CD te branden. Mijn vader heeft z’n computer opnieuw geïnstalleerd dus als ik iets wil branden sleep ik dat bestandje maar via het netwerk naar mijn vaders pc en brand het daar.

Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik nadat ik iTunes heb geïnstalleerd niet meer kan branden? Vóór ik iTunes had kon ik gewoon branden. Misschien omdat iTunes een reservekopie-op-cd-branden mogelijkheid heeft en iets heeft aangepast?

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

:apple:

Bijdrager
    Yaris

Welke foutmelding krijg je?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik krijg geen foutmelding ofzo, alleen zegt mijn windhoos pc dat het branden niet mogelijk is

Bijdrager
    www.project-euh.com

En met welk programma probeer je te branden, iTunes, of een ander programma?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ikheb een windhoos pc, als ik met “Windows Explorer” iets wil kopiëren doet hij het niet. I

(k snap dat jullie Mac-gebruikers geen ervaring (willen) hebben:P met Windhoos, misschien is dit een verkeerd forum.)

Bijdrager
    Turbanus

Kijk eens in de voorkeuren van iTunes (advanced) wat daar over branden staat ingevuld en vink meteen de pause tussen de nummers uit op nul. Sleep een selektie in een aparte playlist en kies eens uit het menu dat je die playlist wilt branden…..

Bijdrager

Zelf ben ik ook een windows gebruiker en heb hetzelfde probleem. Met windows media player kan ik wel branden dus hert ligt niet aan windows. Kun je ook weer veilig terug naar 7.1? Probleem speelt sinds ik een upgrade heb uitgevoerd naar 7.2.

Geblokkeerd
    Anoniem

Bij de versie van 7.1 had ik ook al dit probleem. Ik kan ook al geen miniatuurweergave’s doormailen via Outlook Express (Windows’ mailprogramma, bij apple is het Mail) en ook al geen bestanden op CD branden :S Ligt dit aan mijn computer of is er gewoon ergens een bug in?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.