28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    hopje123

iTunes fraude – 200$ voor 2,60$

Ik kwam op deze site terecht.

http://925.nl/archief/2009/03/10/chinese-hackers-kraken-itunes-systeem-200-aan-muziek-voor-2-excl

Het blijkt dat Chinese hackers de iTunes giftcard hebben gehackt. Hierdoor kunnen ze codes generen en deze verkopen. De codes hebben allerlei waarden ($50/$100/$200) en je kan ze al kopen voor een paar euro.

Maar wat zou Apple hier aan gaan doen? Zouden ze dit tegen kunnen houden?

Bijdrager
    jobz

dat kan Apple wel tegenhouden – als het een groot en relevant risico – maar een de nummering van codes zal deels automatisch plaatsvinden, dus het vraagt om een proces/systeemaanpassing.

Ze kunnen de techniek achter de codes aanpassen of ze kunnen de Chinezen aanpakken, maar hoogstwaarschijnlijk beginnen ze met geheime en forse juridische aanvallen op mensen die hier topics over starten….:wink: :lol:

Bijdrager
    Josh_b

Voor die prijs wil ik ook wel m’n muziek via iTunes downloaden
    Edit: Ben ondertussen in contact met een verkoper:P

Bijdrager
    hopje123

Ik ging ook eens kijken hoe het precies zat. Maar ik kon mij al geen eens aanmelden.

Zouden mensen die hier gebruik van maken in de problemen komen? In het opzicht van, Apple komt erachter dat jij een kaart van 200$ hebt die je niet voor 200$ hebt gekocht. Dat je dan naderhand alsnog 200$ moet betalen?

Bijdrager
    Josh_b

Ik zou niet weten hoe:P
    Hoe werkt dat fucking betalen daar. Jeez ik snap dat echt niet. Kunnen ze niet ff paypal aanmaken ofzo :?
    Ben al meer dan een uur de chat met die gozer aan het vertalen van t chinees naar engels.

Bijdrager
    weststar

Het is me net ook gelukt, alleen niet voor de $2,60, ietsje meer (zie post in frontpage)
    Wat ik mij afvraag hoeveel mensen hier nou echt gebruik van maken.
    Het heeft namelijk wel een hoog Nerd gehalte om via vage Chinese sites zo’n code te kunnen bemachtigen.

Hoe zit het dan met andere ebay sellers die voor $80,- ook $200,- tegoed aanbieden? Zijn die net zo illegaal?

Ik vond het een leuk experiment, ben blij met de $200,- en ik ben benieuwd hoe Apple hierop zal reageren.

Bijdrager
    jobz
    ”weststar”

Het is me gelukt…. en ik ben benieuwd hoe Apple hierop zal reageren.

Die zijn al onderweg naar de Rein#### om Dhr. P### te ondervragen denk ik….
    (achtervolgd door de Chineze FIOD). :lol:

Bijdrager
    weststar
    ”jobz”
    ”weststar”

Het is me gelukt…. en ik ben benieuwd hoe Apple hierop zal reageren.

Die zijn al onderweg naar de Rein#### om Dhr. P### te ondervragen denk ik….
    (achtervolgd door de Chineze FIOD). :lol:

Shit, ga nu maar snel naar de gymzaal denk ik…..:P

Bijdrager
    hopje123

Ik kon niet registreren op die site omdat die verificatie code niet gepakt wilde worden.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zie alleen maar een Google-achtige site, waar ik niets van snap?

Bijdrager
    jeneverstoker

Ik wil het niet eens proberen. Allemaal veel te lastig en bovendien wil ik best wel betalen voor goede muziek.

Bijdrager
    Josh_b

Heb je een screenshot van je nieuwe $200 tegoed? :innocent:

Bijdrager
    Josh_b

WOW HET WERKT ECHT
    Ik ga flink inslaan jongens, $1000 aan tegoed wie wil dat niet

Bijdrager
    Snurpy

Zou je een link willen posten met de advertentie?:P of ff PMen ik snap nie veel van dat chinees:P

Bijdrager
    HakanB

kan je met die giftcards behalve music ook iPhones apps die niet gratis zijn kopen?

Bijdrager
    Josh_b

Ja:P
    Ik heb nu $60 tegoed.
    Maar hij kan alleen Yuan ontvangen op zijn paypal account, maar dat kan ik niet sturen vanaf mijn account. Hij gaat een VISA kaart toevoegen zodat hij USD kan ontvangen

Bijdrager
    Pixelpusher

Iemand hier die mij kan helpen hiermee?

Inactief
    Anoniem

Er zijn nog een aantal wachtenden voor u :evil:

Haha zodra er met een paypal account betaalt kan worden volgt hier meer informatie.

Bijdrager
    Josh_b

Ja hier heb ik ook iemand die $100 aanbied voor $9
    Hij moet alleen nog paypal aanmaken.

Edit: deze gaat niet door

Bijdrager
    Snurpy

Zojuist een intersante Chinees gevonden die 200$ voor een leuk prijsje aanbied. Hij gaat nu eerst slapen en morgen praten we verder :innocent: . Ben benieuwt wat hier uit komt en of het überhaupt werkt.

Bijdrager
    Josh_b

Ja ik neem van diezelfde gast gewoon 2 x $200
    Met $460 tegoed kom ik wel tot het einde van het jaar:D

Bijdrager
    Josh_b

Morgen gaan we er een paar bestellen.
    Voor de belangstellende voor 27,50€ kunnen we een $200 voor je bestellen!
    Graag even een PM bij belangstelling;)

Bijdrager
    hopje123

Het is mij gelukt. 9€ voor 100$ en us store account. Viel mij net wel op toen ik een video wilde bekijken dat hij opeens de melding gaf dat er 2 van de 5 computers geregistreerd waren.

Bijdrager
    Josh_b

€9 voor $100 ? kan je me de verkoper ff PM’en dan is die van mij toch redelijk duur:P

Bijdrager
    hopje123
    ”Josh_b”

€9 voor $100 ? kan je me de verkoper ff PM’en dan is die van mij toch redelijk duur:P

PM gestuurd.

Bijdrager
    boriskiss

Zijn we nu niet illegaal bezig op OMT?

Bijdrager
    Josh_b

hoezo dan? wij hebben dat algoritme niet gekraakt

@hopje123 thanks

Moderator
    Night

We gaan behoorlijk het grijze gebied in. Ik plaats uit voorzorg een slotje, vóórdat er openbaar gehandeld gaat worden in gehackte iTunes Gift Certificates;)

(zie ook: forumregelementen)

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.