15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Zzyzx_Rd

iTunes foutmelding, sluit af

Geen resultaten op de search functie.

Ik ben vandaag de dag nog een Windows gebruiker maar ik sta te trappelen om een mooie iMac op mijn kamertje te plaatsen, helaas zit ik hier nog met Windows dat, zoals we allemaal wel weten, over een behoorlijk aantal foutmeldingen beschikt, ook bij Apple applicaties is dit ’t geval, ik heb er hier weer een waarvan ik geen idee heb wat ik er mee aan moet. Als ik iTunes opstart krijg ik dit te zien:

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Vervolgends sluit iTunes zich af als ik op kruisje of OK klik.
    Ik heb geen id wat ik hiermee aan moet, als iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou ik dat zeer waarderen. :)

Bijdrager
    Gloaming
    ”Karzzz”

Ik heb geen id wat ik hiermee aan moet, als iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou ik dat zeer waarderen

Get a Mac?

Bijdrager
    Zzyzx_Rd

lool ja dat zou ik ook het liefst willen, maar ik zal het voorlopig met deze stoffige HP bak uit 2001 moeten doen :x

Bijdrager
    Gloaming

Dan zul je het voorlopig ook moeten doen met die error meldingen.

:P Probeer Windows ander ff opnieuw te installeren.

Bijdrager
    japser909

koop nou gewoon een :apple: man !!!
    die sjit is speciaal voor de :apple: geschreven en werkt gwoon niet op een win32 platform, dat weet iedereen.
    je gaat toch ook niet M$ office draaien op een :apple: :?

Bijdrager
    Nikita

iTunes al opnieuw geïnstalleerd?

En uh… Tja, een computer uit 2001 en XP, da’s eigelijk ook alles behalve ideaal. Ik ga ook niet op de eerste iMac G3 modellen nog Tiger draaien…

Bijdrager
    Zzyzx_Rd

Ik draai iTunes al sinds de windows release en heb er verder nooit problemen mee gehad.

Moderator
    Night
    ”japser909″

koop nou gewoon een :apple: man !!!
    die sjit is speciaal voor de :apple: geschreven en werkt gwoon niet op een win32 platform, dat weet iedereen.
    je gaat toch ook niet M$ office draaien op een :apple: :?

Wát een onzin… Typ dan niéts!

• iTunes is speciaal voor Windows (alle gangbare versies) geschreven en draait meestal probleemloos
    • iTunes op de Mac is (lees de topics maar) ook regelmatig een bron van ergernis en vragen
    • MS Office is er voor de Mac, en wordt (mezelf incluis) door het overgrote deel van de Macgebruikers gebruikt, vooral in business omgevingen.
    • ohja, straks komt Safari ook al uit voor Windows, moeten ze dat bij Apple dan maar niet doen omdat het “volgens Jasper tóch niet werkt”?

TSSSSS
    :?

Bijdrager
    Gloaming

Heb je alt controle delete al geprobeert?

Bijdrager
    Macfan1965

Dit probleem heb ik ook gehad op een windows XP computer.
    Gewoon iTunes opnieuw installeren (even downlaoden dus).
    Daarna werkte iTunes weer zonder problemen.

Bijdrager
    JDVM
    ”Borderline

Hou alsjeblieft je mond als je totaal niet weet waar je het over hebt :sealed:

iTunes opnieuw installeren zou het moeten doen. Je mist op de een of andere manier een DLL-bestand, dat zal teruggezet worden bij een herinstallatie.
    Reparen kan als het goed is ook, als dat niet werkt moet je gewoon helemaal herinstalleren.
    Geen zorgen; je raakt je iTunes bibliotheek niet kwijt. Kijk wel vantevoren even waar je iTunes Library-bestand staat (een .itl bestand).

Succes!

Bijdrager
    Zzyzx_Rd

Ik heb geprobeert iTunes opnieuw te installeren, en inderdaad, het heeft gewerkt. Het probleem is nu verholpen. Bedankt iedereen! Ik was al bang dat ik Windows Media Player moest gaan gebruiken.. xD

Bijdrager
    Gloaming
    ”Jurriaandvm”
    ”Borderline

Whoops, die DLL-hell errors liggen voor jullie Windows gebruikers gevoelig he…

Misschien moet je Windows ff updaten?

Bijdrager
    JDVM
    ”Borderline
    ”Jurriaandvm”
    ”Borderline

Whoops, die DLL-hell errors liggen voor jullie Windows gebruikers gevoelig he…

Misschien moet je Windows ff updaten?

Nee hoor, maar met CTRL-ALT-DELETE verhelp je dit dus nooit… Waarschijnlijk weet je alleen dat die toetsencombinatie veel gebruikt wordt als er een probleem is…
    Ook heeft Karzzz al aangegeven dat het probleem al verholpen is, dus was jouw reactie natuurlijk nergens voor nodig;) .

Bijdrager
    macmartijn

ctrl + alt + DELLete

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.