13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    lord anubis

iTunes films NL ondertiteling aanwezig waar te vinden – en Timeless seizoen 2

Net de dvd timeless seizoen 1 achter de kiezen, maar kan nergens seizoen twee kopen, dus iTunes bekeken.

Ik wil nu voor het eerst een film kopen/huren bij iTunes en was aan het kijken hoe ik kan zien welke ondertitelingen aanwezig zijn. Volgens een apple document zou het onderaan moet staan, “Scroll naar beneden” maar vind iets dan alleen de CC melding.

Twee vragen, waar vind ik welke subtitles aanwezig zijn voor een film of serie?

En heeft timeless seizoen twee nl subtitles?

Alvast bedankt

Bijdrager
    TheBigZ

Seizoen 1 staat op Netflix. Seizoen 2 zal binnenkort wel beschikbaar zijn. Alle series op  Netflix hebben Nederlandstalige ondertitels.

https://www.netflix.com/title/80113627

Bijdrager
    lord anubis

Seizoen 1 heb ik. Had mailtje gestuurd naar Netflix maar kan dus nog wel een jaar duren.

Bijdrager
    Brombeer

een jaar is niet tijdloos…

Bijdrager
    lord anubis

Tijdloos is wat ander lang, lang , lang, lang wachten. Maar als ik een tijdmachine zou hebben die me eventjes vooruit duwt om te kijken. Ik zit nu nog in de serie.

Bijdrager
    fred44nl

Timeless seizoen 1 & 2 staan gewoon op Usenet, compleet met nl-subs

Moderator
    Night

Inderdaad, en anders zoek je ze gewoon op http://www.OpenSubtitles.org

Bijdrager
    lord anubis

@fred44nl – al drie afleveringen via usenet geprobeerd elke keer fake.

@night – Ik kan idd de dvd kopen deze rippen en onder titles erbij zetten.

Bijdrager
    fred44nl

<p class=”cite”>lord anubis op 5 februari 2019 om 13:03</p>
    @fred44nl – al drie afleveringen via usenet geprobeerd elke keer fake.

dan denk ik dat je niet op de juiste plaats kijkt:)

Bijdrager
    lord anubis

zou best kunnen.

Bijdrager
    McPim

<p class=”cite”>lord anubis op 31 januari 2019 om 18:21</p>
    Twee vragen, waar vind ik welke subtitles aanwezig zijn voor een film of serie? En heeft timeless seizoen twee nl subtitles?

Om die vragen nog even te beantwoorden: zie plaatje, gewoon bij de details van een film. En nee, want die serie staat niet in de NL iTunes Store. In de US Store zal ie uiteraard geen NL ondertitels hebben.

Bijdrager
    lord anubis

Duidelijk.

In eerste instantie zag ik het niet, maar er was schijnbaar van store verwisselt, en had dat niet in de gaten.

Meestal krijg je de vraag of je van store wilt wisselen.

Zal eens uitzoeken of ik van store ( lees land ) kan veranderen met een ander account en dan wel met mijn eigen CreditCard.

Bijdrager
    McPim

Je kunt easy van store veranderen (vlaggetje helemaal rechtsonder op pagina) maar niet easy betalen / account houden in een andere store.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.