3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Las Vegas

iTunes extensie probleem offuh?

Hey

Ik heb dus pas Oceans 13 op m’n pc gekregen, geconverteerd naar Mp4 en toegevoegd in iTunes. Afijn, dit alles zonder problemen, de 4 filmbestanden staan gewoon in mijn videobibliotheek.

Maar op de een of andere manier wil die ze maar niet op mijn ipod zetten. Hij leest gewoon over ze heen als het ware. Alle andere films gaan zonder problem van en naar mijn ipod. Iemand een oplossing?

LV

Moderator
    Poezenbeest

Onder menu geavanceerd even converteren naar iPod?

Een iPod kan niet alle films afspelen, ze moeten aan een speciaal formaat voldoen. iTunes en QuickTimePro kunnen je verder helpen om al je films naar dit formaat te krijgen.

Kijk anders ook even naar VisualHub of VLC.

Bijdrager
    Las Vegas

Volgende probleem. De films op mijn ipod zetten gaat nu probleemloos via de converteer functie die standaard in itunes zit. Maar nu heb ik het probleem dat hij bij het converteren van Pirates 1 die dus al in mijn bibliotheek staat bij de uitkomst helemaal wit beeld geeft.

Dus de .avi (originele) geeft prima beeld, maar als je het bestand dan converteert via de build-in converteerfunctie in Itunes dan heeft ie volledig wit beeld terwijl je wel geluid hoort. Oplossing iemand?

Bvd!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.