5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bakvis

iTunes en programma’s

ik heb deze week een nieuwe harde schijf in mijn macbook gezet, de oude was helaas dood….
    de nieuwe heb ik met Time-machine opnieuw gevuld, echter ik zit nu met problemen met mijn programma’s op mijn iphone.

ik heb hem gesynchroniseerd met iTunes, maar de meeste programma’s die ik op de iphone zelf had geinstalleerd, zijn bij de synchronisatie allemaal verdwenen, en hij blijft maar zeuren over een machtiging (als ik bij store-geef computer machtiging, blijf die zeggen dat de computer al gemachtigd is)

ik zit dus nu met vele programma’s die er niet meer opstaan, en er is met synchroniseren niets over gezet naar iTunes.

wie kan mij meer duidelijkheid geven?

Bijdrager
    iJoost

Misschien heb je meer dan een iTunes account gebruikt om de verzameling aan te leggen. In dat geval moet je nu je computer voor al die accounts ook weer machtigen.

Bijdrager
    Pieterr

Even de Apps opnieuw downloaden (in iTunes, niet op je iPhone):
    Controleren of alle iTunes Store-aankopen zijn gedownload

1. Kies ‘Store’ > ‘Zoek naar aankopen’.
    2. Voer de ID en het wachtwoord van uw iTunes Store-account in en klik op ‘Zoek’.

Bijdrager
    bakvis

thanks voor de tip!
    ik ben echter gewoon nog een aantal programma’s kwijt die ik nu niet meer op mijn iphone en iTunes kan vinden.

het zal wel fout zijn gegaan bij het synchroniseren (klerezooi!) maar wil ze nu wel terug!

iemand enig idee hoe je alle ontvangstbewijzen kunt terugvinden in je mailbox?
    ik verwijder ze namelijk standaard, maar alle items in de prullenmand gaan maar terug tot 7 september, waar is de rest?

Bijdrager
    Pieterr

Een overzicht van uw aankopen bekijken

Een aankoopoverzicht opvragen
    Stap 1. Kies ‘Store’ > ‘Toon mijn account’.
    Stap 2. Klik in het venster met accountgegevens op ‘Purchase History’.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.