5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Quaint

iTunes en nummers toevoegen

Hallo,

Ik ben bezig met mijn grote verzameling mp3’s, veelal zijn dit complete albums. Maar, af en toe heb ik ook wel eens een los nummer, bijvoorbeeld een top40 nummer, wat ik dus in een speciaal aangemaakte map gooi in mijn itunes folder. Maar dan moet ik alsnog dat nummer toevoegen aan dezelfde map in iTunes.

Is hier geen andere oplossing voor, d.w.z.: als ik een nummer in een map gooi, dat ie automatisch ook in iTunes wordt geimporteerd. Misschien bestaat er ergens een scriptje?

Alvast bedankt.

Aljo

Bijdrager
    4iam

het nummer naar het iTunes window slepen.

Bijdrager
    Quaint
    ”4iam”

het nummer naar het iTunes window slepen.

Dát is wat ik nu dus moet doen, en dáár zoek ik een betere oplossing voor!

Aljo

Bijdrager
    4iam

had ik inderdaad iets beter moeten verwoorden.
    alléén naar je iTunes Window slepen. maakt dan zelf een map/naam aan in je iTunes folder. tenzij je alles in de door jou speciaal aangemaakte map wil hebben, maar waarom zou je. meer overzicht als je in de kolom comment “losse nummers” o.i.d. zet. controle door middel van intelligente playlists

Bijdrager
    rastabob

Ik zoek al jaren een oplossing voor dit probleem. Ook als je een playlist verwijdert, blijven de individuele tracks in je bibliotheek staan.

Audion heeft hier een oplossing voor: ‘linked playlists’
    een playlist die gelinkt is aan een willekeurige map. Als je iets toevoegt of weghaalt uit die map, dan gebeurt dat ook in je playlist.
    Heeeeel handig als je veel ‘mp3-traffic’ hebt

Nadeel van Audion is de vele crashes bij grote playlists. iTunes is wat dat betreft echt rocksolid.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.