8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    domien

iTunes en mac besturen met nokia 6300

Hallo,

Ik heb vandaag een nokia 6300 gekregen maar ik vroeg me af of ik hiermee ook iTunes of me mac mee kan bedienen het liefst iTunes eigenlijk.

Welk programma heb ik daarvoor nodig? Ik heb op Google gezocht maar kon eigenlijk geen programma’s voor nokia vinden.

Alvast bedankt.

Groet,

Domien

Bijdrager
    moller
    Bijdrager
    Osiso

Misschien kun je Salling Clicker proberen. Weet niet 100% procent of de 6300 ’t programma ondersteunt, maar kijken kan nooit kwaad.

Bijdrager
    Лукас

Ik heb Salling Clicker op mijn Nokia 6300 staan en het werkt prima! Je kan naast iTunes ook de hele computer bedienen (systeemvolume, muis, ed). Een aanradertje, geen Apple remote meer nodig.

Linkje naar de makerts.

Bijdrager
    domien

Hey,

Sorry dat ik wat laat terug schreef,

Salling clicker werkt eerlijk gezegt heel goed, alleen is het niet gratis, en omdat ik geen creditcard en nu eigenlijk ook niet zoveel geld heb, kan ik het nu niet bestellen misschien later ooit,

En phonetunes is alleen voor windows.

Bedankt,

Groet,

Domien

Bijdrager
    moller

sorry

Bijdrager
    Xigh

Tsjah, Salling Clicker doet precies wat je wilt. Je kunt de gratis versie downloaden, maar dan moet je na 20 klikken iedere keer weer opnieuw verbinden. Niet onoverkomelijk, maar je wilt misschien liever de volledige versie. Misschien is dat een tijdelijke optie om zolang je aan het sparen bent (voor 24 dollar = teruggerekend 9 bier = teruggerekend ongeveer 1 avond uit).
    Anders is er vast ook wel ergens een wat minder nette variant te krijgen.
    Ik heb het gekocht zo’n anderhalf jaar terug en ik vind het nog steeds een goeie investering.

Bijdrager
    bartje

Mooi programma idd !

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.