4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

itunes en bootcamp

Hallo, ik heb een probleem met itunes op windows (via bootcamp)

al mijn muziek staat op de HD van mijn mac, maar via macdrive kan ik hem toch in windows beluisteren.
    Maar als ik op mijn mac muziek toevoeg komt hij er niet bij in Itunes op windows.

Hoe kan ik dat oplossen?

Bijdrager
    Turbanus

Weer zo’n booter die iets meer wil dan alleen gamen via bootramp om de mac……. Dit onderwerp is bepaald controversieel. We zijn hier immers niet thuis in dat wnidhoos systeem. Als je dit nu had gekregen door gebruik onder Macosx was er vast een oplossing gekomen. Nu moet dit onderwerp worden gesloten omdat het een windoosprobleem is.

Bijdrager
    Yaris

Excuseer dat ik hier nog een reactie aan toevoeg, Turbanus, maar ik heb een vraagje aan topicstarter: waarom zou je in godsnaam iTunes op je Mac onder Windows willen gebruiken? Boot Camp is voor Windowsapplicaties en iTunes is een Macapplicatie, dus gebruik het dan ook onder OS X.

Bijdrager
    sypie

Ik voeg er nog een bericht aan toe wat je probleem nader kan toelichten:

Op het moment dat je muziek toevoegt in de bieb van MacOsX houdt die iTunes dat bij in een apart bestand.

Op het moment dat je muziek toevoegt in de bieb van Windows houdt die iTunes dat bij in een apart bestand.

Deze 2 bestanden hebben niets met elkaar te maken. Je kunt dit oplossen door bijvoorbeeld in de Windows iTunes de optie uit te zetten dat nieuw geimpporteerde muziek wordt gekopieerd en dat er naar nieuwe media gezocht wordt als je dat commande geeft. Op die manier krijg je geen dubbele nummers en ook geen gekopieerde nummers op je schijf.

Kortom: Ook al staat er 2 keer iTunes op 1 computer ze zijn volledig onafhankelijk van elkaar.

Je kunt van Mail in MacOsX toch ook geen mail beanwoorden die in Outlook staat op je BootCamp partitie?

PS: handig zo’n stille discussie.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.