3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    drtalos

iTunes Draadloos

Ik ben bezig al mijn cd’s te digitaliseren in itunes (alle 600) op een extrerne HD.

Deze schijf is FAT32 zodat ik deze kan verbinden met mijn experia box zodat ik draadloos met deze schijf kan werken als fileserver en ik dus in heel mijn huis overal op die schijf kan.

Alleen wanneer ik itunes opstart en de map met itunesmusic importeer in itunes gaat hij wel alles initialiseren maar wanneer ik een nummer wil opstarten gebeurd er helemaal niets en wanneer ik in frontrow muziek wil opstarten krijg ik de melding dan ik niet ben geautoriseerd om de muziek te gebruiken. Hij geeft aan dat ik de muziek moet aanschaffen via itunes store, beetje vreemd als ik al heb betaald voor mijn cd’s.

Hoe kan ik dit oplossen en de muziek toch van mijn filserver kan gebruiken om mijn muziek van te streamen?

Bijdrager
    hansenonline

waarom niet bij preferences advanced de map op de externe harddisck aangeven!

Bijdrager
    Esquare
    ”drtalos”

Alleen wanneer ik itunes opstart en de map met itunesmusic importeer in itunes gaat hij wel alles initialiseren maar wanneer ik een nummer wil opstarten gebeurd er helemaal niets en wanneer ik in frontrow muziek wil opstarten krijg ik de melding dan ik niet ben geautoriseerd om de muziek te gebruiken. Hij geeft aan dat ik de muziek moet aanschaffen via itunes store, beetje vreemd als ik al heb betaald voor mijn cd’s.

CD’s zijn van zichzelf al behoorlijk digitaal. :)
    Maar deze melding krijg ik dus ook af en toe in Frontrow. Na een herstart (van de Mac) is het probleem meestal verdwenen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.