3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bartmaniac

itunes doet ongevraagd dingen (ipad sync)

ik heb foto’s staan in iphoto onder een gebeurtenis. deze gebeurtenis wil ik nu ook naar mijn ipad kopiëren. hiervoor dien ik blijkbaar itunes te gebruiken ipv iphoto. in itunes staat alles wat niet met foto’s te maken heeft af wat synchronisatie betreft. In itunes klik ik op Ipad van Bart en in de tabbladen bovenaan kies ik helemaal rechts Foto’s waar ik de gebeurtenis uit iphoto selecteer. Ik kies pas toe en er start stap 1 van 6. De 118 foto’s staan nu ook op de ipad, maar ik kan bijlange de ipad nog niet loskoppelen omdat deze nog steeds bezig is met het “aankopen overzetten van Ipad van Bart. In ieder geval dit heb ik niet gevraagd!! waarom is het niet mogelijk om enkel datgene (gebeurtenis uit iphoto) te laten uitvoeren dat ik vraag. Nu moet ik hier maar wachten tot 181 apps klaar zijn met weet ik veel.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Wanneer je een iPad aankoppelt, dan maakt iTunes er een back-up van, en dat is denk ik wat hier aan de hand is.

Bijdrager
    daanclasener

aankopen overzetten, houd in dat apps/muziek/films die je gedownload hebt op de iPad gekopieerd worden naar itunes als deze verouderd zijn of niet in de bibliotheek staan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.