7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Itunes doet nogal vreemd…

Hallo,

Ik heb sinds gisteravond een probleem….. iTunes blijft opstarten zonder dat ik dat wil, begint dat het eerste liedje te spelen en springt daarna vrij snel weer op pauze…. na een een paar seconden gaat hij weer verder met spelen… en dit gaat de hele tijd zo door. Ook als ik iTunes volledig afsluit en wat anders ga doen opent hij automatisch weer… Ik draai SL en voer altijd alle updates uit.

Momenteel heb ik echt een ‘what the fuck’ gevoel bij mij laptop^^

Iemand die raad weet met mijn vreselijk gestoorde MBP behalve van 3 hoog naar beneden gooien (dan opent itunes vast niet meer namelijk)

Alvast bedankt!!

Tijdens het typen van bericht heb ik iTunes minstens 3x afgesloten en is hij zeker 4x weer opgestart… laten we het maar niet hebben over het vreselijk gestoorde pauzeren van de muziek hele tijd….

Vriendelijke groeten van deze wanhopige meneer

Bijdrager
    LdeV

iTunes opnieuw installeren?

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Wooow het is nu wel erg weird…. heb itunes in de prullenmand gegooit… prullenmand geleegd…. vervolgens start itunes op??? SpookMac…..

edit: voorbij… nu even opnieuw installeren….

Bijdrager
    jgmkoster

Draai je toevallig het programma Geektool? Die zorgt er bij mij in ieder geval voor dat itunes altijd is geopend (waardoor je je computer dus niet kunt afsluiten zonder dat je eerst handmatig geektool uitschakeld)

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Geektool… nooit van gehoord:) dus zal wel niet dan h├Ę

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Opnieuw ge├»nstalleerd, en al tijdens de installatie start iTunes op en begint muziek te spelen….
    Toch maar van 3 hoog naar beneden dan….?

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Probleem is inmiddels opgelost….. De aansluiting van mijn luidsprekers er opnieuw insteken was de oplossing… thx anayway!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.