5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    DWizzy

Itunes deelt niet alles vanuit Windows

Ik probeer mijn mp3tjes over het netwerk te delen tussen mijn WinXP en Mac, via Itunes.
    Op de Mac krijg ik mijn playlist van de PC wel te zien, maar slechts 535 van de 4177 songs, waarvan sommige nummers helemaal niet af willen spelen op de mac…
    hij blijft gewoon stil staan als ik een nummer aanklik, als ik naar een volgend nummer ga komt er een uitroeptekentje in de eerste kolom te staan.

Bijdrager
    basiel

mss windows firewall, is maar een ideetje he heb het nog nooit geprobeerd daarmee

Bijdrager
    DWizzy
    ”basiel”

mss windows firewall, is maar een ideetje he heb het nog nooit geprobeerd daarmee

Windows Firewall gebruik ik niet, McAfee firewall staat volledig open. Niet dat het er iets mee te maken zou moeten kunnen hebben: firewall zorgt er voor dat ik óf alles, óf niets zie. Hij maakt wel verbinding, maar deelt niet goed…

Bijdrager
    Xserve

Ga naar de Voorkeuren van iTunes, tablad Delen en kies daar op beide computers voor Deel gehele bibliotheek.

Zoek naar gedeelde muziek moet ook opstaan (maar dat was al zo, zeker).:D

die problemen komen vermoedelijk door niet de nieuwste versie van iTunes op beide computers, een firewall, Windows XP SP2 of een niet helemaal juist (ingesteld) netwerk, kijk na of beide computers een compatibel internetadres hebben (en of je een router hebt).

Bijdrager
    DWizzy
    ”Xserve”

Ga naar de Voorkeuren van iTunes, tablad Delen en kies daar op beide computers voor Deel gehele bibliotheek.

heb ik (natuurlijk) al aan staan. Ook als ik maar naar één playlist kijk, zit er minder in dan op de orginele computer.

Zoek naar gedeelde muziek moet ook opstaan (maar dat was al zo, zeker).:D

anders zag ik niets, he;)

die problemen komen vermoedelijk door niet de nieuwste versie van iTunes op beide computers

Itunes vandaag opnieuw gedownload van apple.com voor windows, de Mac geeft niets aan bij software update.

een firewall

zoals ik al zei: McAfee, maar die heeft opdracht om iTunes door te laten.

Windows XP SP2

geef Windows maar weer de schuld:P

of een niet helemaal juist (ingesteld) netwerk, kijk na of beide computers een compatibel internetadres hebben (en of je een router hebt).

hmm, dat is idd wel een beetje gekunsteld…
    WinXP computer heeft Rendezvous, zit via een router/swicht naar een andere router/switch/Access Point dat verbonden is met mijn Powerbook.
    Adressen 10.0.0.100 vs. 10.0.0.200, subnet 255.255.255.0, allebei router/gateway 10.0.0.130.

..iig bedankt voor de suggesties:-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.