4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Howl

iTunes deauthorize computer

Hallo,

Ik heb in mijn iTunes library een groot aantal liedjes die ik lang geleden heb gekocht via iTunes, dus voor de regel van “je mag het op meerdere pc’s, ipods enz beluisteren”. Dus als ik mij niet vergis is er daar een limiet op van 5 ipod, mac enz …

Ondertussen ben ik al een paar keer van Mac verandert en ja, ik zit op mijn limiet met deze liedjes en wil ze juist overkopieren naar mijn MBP van het werk. Nu, hoe ik kan de vorige computers deathorisen mits ik die niet meer heb?

Weet iemand dat?

Moderator
    unSOUND

Je kunt via iTunes in één keer alle machtigingen intrekken, daarna moet je je huidige machine wel opnieuw registreren.

Overigens geldt de limiet puur voor machines, niet voor iPod’s / iPhone’s / iPad’s. Je mag het liedje dus op 5 computers hebben, maar aan die machines mag je wel weer tientallen iPods hangen en de nummers daar op zetten.

Bijdrager
    Howl

Ok, maar hoe trek ik al de machtigingen in via iTunes, heb al een beetje gezocht, maar nog niet gevonden.

Moderator
    unSOUND

• Open de iTunes Store
    • Klik rechts bovenin op jouw account
    • In het venster wat je dan ziet staat als het goed is ook hoeveel apparaten er geautoriseerd zijn. Zijn dat er 5, verschijnt er als het goed is een knop bij om alle autorisaties in te trekken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.