7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

iTunes crasht voortdurend

uhm .. om één andere reden crasht iTunes elke keer ik hem wil opstarten .. Iemand een idee hoe ik iTunes weer werkende zou kunnen krijgen want dat zou wel praktisch zijn .. : s .

Bijdrager
    iAgree

muziek backuppen en opnieuw installeren verder helpt het ook wel als je wat meer info geeft over welke mac je gebruikt en welk OS enz …. en wat crashed er nou eigenlijk , permisies al hersteld trouwens ???

Bijdrager
    remier

Probeer je iTunes map eens weg te gooien in je Muziek map

Bijdrager
    deSpaanseRente

ik heb een iBook G4 1Ghz , met macosX panther 10.3.8., laatste iTunes versie . ( 4.7.1. ) . enja heb permissies al hersteld ..

Bijdrager
    iAgree

Dan zou ik alleen nog kunnen denken aan de voorkeuren weggooien eigenlijk ff appeltje f en dan .prefs itunes of iets dergelijks uit me hoofd , anders weet ik het ook niet meer en hoop ik dat iemand anders je verder kan helpen succes.

Bijdrager
    lsmisch

Zie vorige tip maar dan alleen itunes in het venster typen.
    De voorkeuren in je vuilbak zetten en dan itunes herstarten,als Itunes dan wel werkt kan je gewoon je bib opnieuw aanvullen met je nummers die nog steeds in je map:muziek/itunes/ enz staan.
    En kan je je vuilbak leeg maken.

Bijdrager
    Kenny

Probeer ook eens Virex compleet te verwijderen.
    Dit is ooit eens een probleem geweest bij mij (2 dagen moeten onderzoeken alvorens dit te vinden… dus hoop op deze manier anderen te helpen).

Indien je nummers kunt afspelen en na een tijd een foutmelding krijgt dat er iets met je hd is, is virex de schuldige… Eigenlijk sterk dat een antivirus programma dat apple zelf aanbiedt deze problemen geven…

Groetjes,
    Kenny

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.