5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    KREO

iTunes crasht na update naar 8.1

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=9147703&#9147703

Hoi iedereen,

na het bericht dat er een nieuwe update voor itunes was kon ik me niet bedwingen en nam ze dan ook gretig aan.
    Alleen, nu start itunes niet meer.

Hebben andere applegebruikers hier ook last van?

Volgens de discussie (boven toegevoegd) ligt het probleem bij de podcasts.

Gr
    KREO

Bijdrager
    KREO

tja, dan maar weer downgraden en de volledige data library opnieuw aanmaken :(

Bijdrager
    cmc

Heb helaas geen oplossing voor je; eerder zelf het tegenovergestelde probleem…
    iTunes start bij mij wel degelijk op, maar dan zonder dat ik er zelf om vraag! Staat niet in mijn lijst met programma’s die direct op zouden moeten starten; en is er ook niet na installeren van de update in terecht gekomen. Heb het idee dat het systeem ook flink trager geworden is.

Herkenbaar voor iemand?

Bijdrager
    Fluiter

Heb net ITunes geupdate 8.1.1(10) en nu staan de namen van de afspeellijsten onder bibliotheek in een zeer vreemde taal/tekens. Wanneer ik een naam aanklik verschijnt wel de gewone leesbare naam. Ook wanneer ik ‘over itunes’ aan klik verschijnt de autoscrol tekst ook in die vreemde taal.

Help! :

Dit is opgelost door de versie ITunes 9

Bijdrager
    lodewijkje

Mensen,

Ik heb hetzelfde probleem als CMC. Om een mij onbekende reden start iTunes sinds vanochtend uit zichzelf op. Sluit ik iTunes, dan begint hij (zij?) zelf weer binnen de minuut. Niet erg bevorderlijk voor de snelheid van draaiende applicaties.

Ik heb er een update naar 8.2 overheen gegooid, maar dat blijkt ook niet te werken.

Heeft iemand een suggestie over hoe dit te verhelpen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.