10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    itimferrari

iTunes crash

Hallo,
    Vanochtend crashte mijn iTunes onder windows. Toen ik vervolgens iTunes opnieuw opstartte was mijn hele bewerkte library ineens weg. Kan ik nu weer opnieuw beginnen met uitzoeken of helpt iemand me uit de brand??

Alvast bedankt, Tim

Bijdrager
    Floriaan

Ik denk dat je hier niet zoveel specifieke informatie voor windws zult krijgen.
    Is wel heel lastig! Heb je een iPod? Dan staat de muziek nog op in ieder geval.(Je kunt deze van de iPod overplaatsen via een progje.)
    Verder weet ik niet waar de muziek naar toe is.
    Floriaan

Bijdrager
    wjgmspeedy

In het menu geavanceerd zit een optie “verzamel inhoud bibliotheek”. Probeer dat eens.

Bijdrager
    Yaris

Welkom op dit forum, itimferrari. Hier vind je een hele reddingsprocedure. Als dat niet helpt, kijk dan hier.

Bijdrager
    itimferrari

Ik heb een iPod, welke helemaal volstaat met muziek. De muziek is echter niet het probleem, die staaat ook nog op mijn pc. iTunes/windows heeft alleen mijn library bestand vervangen voor een lege. Wanneer al miijn muziek dus weer in iTunes wil zetten, wat meer is dan er op mijn iPod past, dan moet ik alles weer opnieuw gaan beoordelen etc. Ook ben ik mijn afspeellijsten dan kwijt.
    Damm..ik baal hier echt van

Bijdrager
    wjgmspeedy

Dat oorspronkelijke library xml-bestand. Is dat ook vervangen? Daarin staan namelijk de metatags, beoordeling enzo.

Bijdrager
    itimferrari

Ja ook deze is helaas vervangen…

Bijdrager
    wjgmspeedy

Staat op de iPod niet ook een xml-bestand?

Bijdrager
    itimferrari

nee helaas niet

Bijdrager
    jay.eye.em

Zijn beoordeling hetzelfde op iPod? Probeer dan met een van deze progjes je muziek met beoordelingen terug te zetten op je pc. Succes!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.