4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Cobra427

Itunes crash hierdoor map itunes niet meer te openen

Hoi,

Gisteren is bij mij itunes gecrasht. Toen ik itunes opnieuw wilde starten kreeg ik de melding dat de bibliotheek niet meer te vinden was.
    Ik gebruik mij Time Capsule als externe HD voor de itunes bibliotheek. Na wat zoek werk bleek dat de map itunes niet meer te openen is, ook niet via de finder. Ik zie de map wel staan maar als ik erop klik gebeurd er niets. Volgens de info staat er op de Time Capsule nog ongeveer 700GB aan bestanden. Dat klopt redelijk met de totale grootte van de bibliotheek.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om de bestanden die in de map staan toch nog veilig kan stellen?

Bijdrager
    fred44nl

het kan goed zijn, dat de TC denkt dat de bibliotheek nog ingebruik is.
    met het vorige AE-programma had je de mogelijkheid om alle verbindingen met de TC te verbreken.
    als je dat niet hebt, dan kan ik je er wel aan helpen.

Bijdrager
    Beech

Als je iTunes eens opstart met de Alt-knop ingedrukt, kies dan zoek bibliotheek en kies de iTunes op je externe harde schijf. Wat krijg je dan ?

Bijdrager
    Cobra427

@Beech. Als ik dan de betreffende map kies springt het beeld weer terug naar de het scherm “itunes bibliotheek kiezen”. Er gebeurd dus feitelijk niets…

@Fred44nl. Ik heb de TC al diverse malen uitgezet en zelfs al een harde reset gedaan. Dit alles veranderde niets aan de onmogelijkheid om de map itunes op de TC te benaderen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.