7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeronimus

ITunes configureren voor streamen van Foto’s

In de nieuwe up-date van 7.3 Itunes is het mogelijk ook je foto’s van Iphoto te streamen naar je apple tv. Ik krijg een melding “configureer Itunes voor het streamen van foto’s naar uw Apple TV” Hoe gaat dat in zijn werk?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Rolf

Ehh…..Jeronimus vroeg om streamen naar AppelTV, niet om syncen.

Ik heb zelf ook net 7.3 geladen, en heb ook AppleTV, maar heb de streamfunctie nog niet gezocht / gevonden.

Bijdrager
    Yaris

Ik heb nu zelf ook iTunes 7.3 geladen en in de Help gevonden:

Uw iTunes-bibliotheek op uw tv afspelen met een Apple TV

Als u een Apple TV hebt, kunt u onderdelen in uw iTunes-bibliotheek naar uw tv streamen. U kunt uw Apple TV synchroniseren met uw iTunes-bibliotheek zodat de inhoud automatisch naar uw Apple TV wordt geladen.

Als uw Apple TV is gesynchroniseerd met een iTunes-bibliotheek, is deze al geconfigureerd voor streaming. U kunt ook onderdelen streamen vanuit een iTunes-bibliotheek die niet met uw Apple TV wordt gesynchroniseerd. U kunt streamen vanuit maximaal vijf iTunes-bibliotheken, plus de bibliotheek waarmee de Apple TV is gesynchroniseerd.

De Apple TV configureren voor streaming

[*:2b238548c1]Zorg dat de computer waaruit u wilt streamen is ingeschakeld en dat iTunes is geopend.
      [*:2b238548c1]Kies op uw Apple TV ‘Bronnen’, kies ‘Verbind met nieuwe iTunes’ en noteer de toegangscode die wordt weergegeven.
      [*:2b238548c1]Selecteer in iTunes de Apple TV waarnaast ‘Klik om en stel in’ staat en voer de toegangscode in.[/list:o:2b238548c1]Terwijl er materiaal wordt gestreamd, moet de computer ingeschakeld blijven en moet iTunes geopend blijven. Als u tijdens de synchronisatie van uw Apple TV inhoud streamt, wordt de synchronisatie onderbroken totdat het streamen stopt.

U kunt vanuit slechts één iTunes-bibliotheek tegelijk streamen. Om vanuit een andere bibliotheek te streamen, kiest u ‘Bronnen’ op uw Apple TV en kiest u vervolgens een andere bron.

Foto’s streamen naar uw computer

[*:2b238548c1]Stel uw Apple TV in op streamen vanuit de iTunes-bibliotheek op de computer. Kies hiervoor de gewenste foto’s.
        [*:2b238548c1]Klik in iTunes op ‘Foto’s’.
        Als u de Apple TV (onder ‘Apparaten’) of het tabblad ‘Foto’s’ niet ziet, controleert u of u softwareversie 1.1 of hoger voor de Apple TV gebruikt.
        [*:2b238548c1]Kies de foto’s die u wilt streamen en klik op ‘Pas toe’.[/list:o:2b238548c1]

Bijdrager
        Rolf

en wat als ik nou gewoon wil syncen en niet streamen ?

Bijdrager
        Yaris

Dan moet je de link in mijn eerste berichtje aanklikken.

”Rolf”

Ehh…..Jeronimus vroeg om streamen naar AppelTV, niet om syncen..

:evil:

Bijdrager
        macpro

Bij mij werkt het niet. Ik krijg de hele tijd een melding dat ik streamen moet instellen terwijl ik dat al heb gedaan.
        Mogelijk komt het omdat ik een gehackte AppleTV heb met software versies 1.0 en 1.1 door elkaar.
        (De “safe update”.)

Iemand anders die hier al ervaringen mee heeft?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.