6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Egons

iTunes & ClickandBuy probleem

Beste OMT-ers,

Ik zit met een probleem. Voorheen gebuikte ik een iPod en had deze aangesloten op mijn iTunes. Alles werkte prima en naar behoren, en kon gewoon via clickandbuy mijn apps betalen.

Nu heb ik gister mijn iPhone 4 binnen gekregen en heb ik deze aangesloten op mijn itunes. Alles ging prima en ook naar behoren tot dat ik een app wilde kopen. Itunes vertelde me via een pop up bericht dat er een verificatie vereist was. Prima en op ga door gedrukt. Uit eindelijk vroeg iTunes me of ik mijn betaal gegevens wil bevestigen, ook geen probleem, dus ga door gedrukt. Toen krijg ik een overzicht te zien met mijn gegevens etc. en wilde ze een akkoord. Akkoord gegeven waarna een ik fout melding kreeg dat de gegevens fout of ongeldig zijn… ik het controleren maar dat was allemaal prima. Maar nu kom ik hier dus niet voorbij.

Iemand een oplossing?

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Egons

het gekke is juist dat er helemaal geen creditcard aan te pas komt. Het gaat gewoon via Rabobank

Bijdrager
    Trat

Dat is gek ja, want dit hoort gewoon via een creditcard te gaan!

Bijdrager
    apple-pie
    Trat op 22 september 2010

Dat is gek ja, want dit hoort gewoon via een creditcard te gaan!

Voor click and buy heb je geen creditcard nodig? Ik heb er iig geen en wel een click and buy account die afschrijft van mijn rekening.

Bijdrager
    Trat

Mijn vergissing… je hebt gelijk.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.