13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

    Bijdrager
    Maurice Hooijmans

    iTunes blijft Genius informatie naar Apple sturen bij start

    Beste OMT’ers,

    Sinds de laatste iTunes update zit ik met een vervelend issue.

    Iedere keer als ik iTunes opstart komt er in de ‘afspeel balk (waar ook het Apple logo staat)’ dit te staan.

    Dit gaat ook niet vanzelf weg! Ik merk dat dit iTunes bij mij erg vertraagd, en het is daarom erg vervelend.

    Genius muziek mixen staat bij mij uit, dus daar kan het niet aan liggen.

    Weet iemand misschien een oplossing om dit ‘fenomeen’ weg te krijgen?

    Ik hoor graag van jullie!


    Bijdrager
    jackybe67

    Probeer een uit en in te loggen met iTunes Match.


    Bijdrager
    Maurice Hooijmans

    Ik heb geen iTunes Match helaas.


    Bijdrager
    jackybe67

    En Genius bijwerken? Klik bovenaan op Store en dan op bijwerken Genius


    Bijdrager
    Maurice Hooijmans

    Dat ga ik dadelijk eens proberen. Voor de zoveelste keer, maar ach:P


    Bijdrager
    jackybe67

    Heb het bij mij ook eens uitgetest en moet zeggen hij blijft wel heel lang resultaten verzenden. Het opnieuw opstarten van iTunes heeft in ieder geval bij mij geholpen.


    Bijdrager
    Maurice Hooijmans

    iTunes opnieuw opstarten heeft bij mij in ieder geval geen zin gehad. Maar ik ga dadelijk nog eens de methode van u uitproberen.


    Bijdrager
    Maurice Hooijmans

    Sorry, helaas. De methode werkt niet. Nu blijft hij hangen op dit scherm.


    Bijdrager
    Maurice Hooijmans

    iTunes update uitgekomen.

    Nu lijken alle problemen hier opgelost:)


    Bijdrager
    jackybe67

    (y)


    Moderator
    Night

    Dat blijkt wel uit Apple’s eigen opmerking omtrent de 11.2 update:

    …
    This update also resolves an issue where iTunes may become unresponsive when updating Genius …


    Bijdrager
    Tuvok

    Ik heb hetzelfde probleem. iTunes Match, Genius en vaak de Music Store hangen op het bericht dat er informatie wordt verstuurd naar Apple.
    Lees ook veel problemen op het forum en heb meerdere mogelijke oplossingen geprobeerd. Vooral muziek downloaden werkt niet bij mij. Gebruik iTunes 11.2.2


    Bijdrager
    Maurice Hooijmans

    iTunes al eens opnieuw geĂ¯nstalleerd?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.