30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    Relentless

iTunes bibliotheek vraag.

Mn iTunes bibliotheek is helemaal leeg, en mn iPod is vol.

Nou wil ik de nummers die op mn iPod staan in mn bibliotheek hebben.
    Hoe doe ik dat, en raak ik dan de nummers op mn iPod kwijt?

Snappen jullie het nog? :?

Bijdrager
    Pieterr

Ik snap in ieder geval dat je het sticky nog niet bekeken hebt: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=66574

Bijdrager
    Relentless
    ”Pieterr”

Ik snap in ieder geval dat je het sticky nog niet bekeken hebt: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=66574

En waaruit maak je dat op??

Bijdrager
    Pieterr

De vraag stellen is hem beantwoorden.

Moderator
    unSOUND
    ”Relentless”

Simpel, in dat topic staat het antwoord. Dat je het antwoord nu nog niet hebt betekend dus dat je het topic nog niet gelezen hebt..

Bijdrager
    Relentless
    ”unSOUND”
    ”Relentless”

Simpel, in dat topic staat het antwoord. Dat je het antwoord nu nog niet hebt betekend dus dat je het topic nog niet gelezen hebt..

O…oke, dus als ik het over het hoofd heb gezien, betekent het gelijk dat ik het topic niet gelezen heb.:?
    Interessant, wist ik niet.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Relentless”

O…oke, dus als ik het over het hoofd heb gezien, betekent het gelijk dat ik het topic niet gelezen heb.:?

Ik zal een hint geven:
    [size=24:91941401fd]Muziek van je iPod terug zetten naar je Mac / PC[/size:91941401fd]

Bijdrager
    Relentless
    ”Pieterr”
    ”Relentless”

Ik zal een hint geven:
    [size=24:bd15c61abc]Muziek van je iPod terug zetten naar je Mac / PC[/size:bd15c61abc]

Je hoeft me niet gelijk te behandelen als een klein dom kind.
    Beetje meer RESPECT graag!

Je vind jezelf vast onzettend grappig ofzo…..

Bijdrager
    Pieterr
    ”Relentless”

Ik snap jouw probleem niet helemaal. Je krijgt hier binnen 2 minuten antwoord op je vraag. In plaats van dat je aan de slag gaat om je muziek over te zetten van je iPod naar iTunes, begin je hier een discussie over het al dan niet gelezen hebben van stickies.

Inactief
    Anoniem

Wat mij opvalt is dat in alle berichten die je verstuurd hebt binnen dit forum zo’n 80% betrekking heeft op je eigen vragen. Natuurlijk zijn wij hier om je te helpen, maar op deze manier heb ik het idee dat je hier snel je vraag wilt stellen en meteen antwoord wilt hebben. Soms kan zoeken ook een optie zijn…

Iedereen wil je graag helpen, maar ook voor mij geld het volgende. Zoeken en als je het echt niet kunt vinden eens een bericht sturen. Zo houden we het overzichtelijk. :) Zou ook fijn zijn als je ook andere helpt met problemen en vragen als je er toevallig je antwoord op weet. Betekend niet dat je 24 uur per dag hier online moet zijn.

Bijdrager
    Relentless
    ”Jeroen

Wat mij opvalt is dat in alle berichten die je verstuurd hebt binnen dit forum zo’n 80% betrekking heeft op je eigen vragen. Natuurlijk zijn wij hier om je te helpen, maar op deze manier heb ik het idee dat je hier snel je vraag wilt stellen en meteen antwoord wilt hebben. Soms kan zoeken ook een optie zijn…

Iedereen wil je graag helpen, maar ook voor mij geld het volgende. Zoeken en als je het echt niet kunt vinden eens een bericht sturen. Zo houden we het overzichtelijk. :)

Ten eerste heb ik gezocht, en als je goed leest dan zie je dat ik het over het hoofd het gezien;)
    Ten tweede, wat hebben mijn andere berichten met deze vraag te maken?
    En ten derde, waarom word ik gelijk gebombadeerd dat ik het fout doe?..daarom kom ik toch ook iets vragen.

Bijdrager
    Relentless
    ”Pieterr”
    ”Relentless”

Ik snap jouw probleem niet helemaal. Je krijgt hier binnen 2 minuten antwoord op je vraag. In plaats van dat je aan de slag gaat om je muziek over te zetten van je iPod naar iTunes, begin je hier een discussie over het al dan niet gelezen hebben van stickies.

Muziek overzetten heb ik al gedaan;)
    en niet ik , maar jij nam zomaar aan dat ik het sticky niet gelezen had.
    die conclusie van jou was totaal overbodig, en had dus niet in je antwoord hoeven te staan.
    Snap zowiezo niet dat je erin hebt gezet…..

Moderator
    unSOUND
    ”Relentless”

Ten eerste heb ik gezocht, en als je goed leest dan zie je dat ik het over het hoofd het gezien;)

Een woord kun je over het hoofd zien, maar een complete alinea ?

Ten tweede is ons commentaar niet gericht op het feit dat je vragen stelt, maar dat je te weinig tijd steekt in het zelf beantwoorden van die vragen. Het feit dat je over complete alinea’s heen leest geeft al aan dat je blijkbaar heel vluchtig door topics skimt. Je topics uit het verleden bevestigen dat nog eens. En ja, iemand die zelf weinig moeite lijkt te doen krijgt dan nog wel eens een hardere aanpak dan mensen die wel hun best doen.

Inactief
    Anoniem

Binnen dit forum stel ik net als andere vragen als ik problemen ondervind met het gebruik van mijn Apple producten. Zoals eerder gemeld is het eerst zoeken en dan pas vragen. Ik heb je berichten goed gelezen en zeg niet dat je niet goed gezocht hebt… Maar…

Als ik je eerdere berichten lees, zie ik dat je bijna alleen maar op dit forum komt als je een vraag hebt. Is op zich niet erg, maar komt bij mij over dat er weer eens een forumlid is die weer snel online komt om alleen zijn eigen vraag beantwoord wil krijgen. Sorry als ik het mis heb.

Zelf kom ik ook niet elke dag online hier, maar zelf probeer ik ook mijn steentje bij te dragen aan antwoorden op gestelde vragen.

Bijdrager
    Relentless

Helaas komt het vaker op dit forum voor dat er gelijk kritiek is op iemand als diegene een vraag stelt die door andere gebruiker niet nodig zijn.
    Dan krijg je gelijk sarcastische antwoorden voor je kiezen en wod je respectloos behandelt (heel fijn)
    En ja ik kom hier voor een antwoord op mn vraag, is een forum daar niet voor.
    Of zitten hier alleen maar mensen die het leuk vinden om mensen te bekritiseren?
    Waarom duikt iedereen dan gelijk op mij, ik had alleen maar een onschuldige vraag.
    Maargoed, de gevestigde orde zal wel een streepje voor hebben, en de niet zo populaire gebruikers moet maar gelijk weggepest worden (stel je voor dat ze vragen stellen waar jij makkelijk het antwoord op weet).

Inactief
    Anoniem
    ”Relentless”

Helaas komt het vaker op dit forum voor dat er gelijk kritiek is op iemand als diegene een vraag stelt die door andere gebruiker niet nodig zijn.
    Dan krijg je gelijk sarcastische antwoorden voor je kiezen en wod je respectloos behandelt (heel fijn)
    En ja ik kom hier voor een antwoord op mn vraag, is een forum daar niet voor.
    Of zitten hier alleen maar mensen die het leuk vinden om mensen te bekritiseren?
    Waarom duikt iedereen dan gelijk op mij, ik had alleen maar een onschuldige vraag.
    Maargoed, de gevestigde orde zal wel een streepje voor hebben, en de niet zo populaire gebruikers moet maar gelijk weggepest worden (stel je voor dat ze vragen stellen waar jij makkelijk het antwoord op weet).

Volgens mij lees je nu weer niet goed na de kritiek die je krijgt. Verder pesten wij je helemaal niet weg hoor. Ik zal de volgende gewoon weer reageren als je een vraag stelt. Maar volgens mij is het antwoord inmiddels genoemd dus hoef ik hier niet meer echt te reageren.

Bijdrager
    Relentless
    ”unSOUND”
    ”Relentless”

Een woord kun je over het hoofd zien, maar een complete alinea ?
    . Het feit dat je over complete alinea’s heen leest geeft al aan dat je blijkbaar heel vluchtig door topics skimt. Je topics uit het verleden bevestigen dat nog eens. .

Klopt als een bus!
    misschien ooit is aan gedacht dat niet iedereen zo;n goed zicht heeft als jij.
    Dat er ook mensen op de wereld zijn die een slecht gezicht vermogen hebben…nee natuurlijk denk je daar niet aan, en trek je gelijk maar een conclussie dat ik niet goed lees of over dingen heen lees.
    Sommige mensen hebben nou eenmaal een ‘handicap’ , maar daar word nei taan gedacht, is niet erg hoor kom ik heel vaak tegen;)

Moderator
    unSOUND
    ”Relentless”

Sommige mensen hebben nou eenmaal een ‘handicap'

In je haast / luiheid over complete alinea’s heen kijken is geen handicap, dat is gewoon een tekortkoming…

Inactief
    Anoniem

:( Altijd het laatste woord willen hebben. De laatste opmerking over je handicap zal ik maar voor lief nemen. Ik mag en zal niet oordelen of een eventuele handicap die mensen hebben. Ik werk zelf in de zorg en moet eigenlijk een beetje lachen als ik die zin lees. Dit heeft niets met een handicap te maken.

Bijdrager
    Relentless

Dus als ik slechte ogen heb en slecht zie, dat is geen handicap??
    en dat is dan meteen om te lachen? dat snap ik niet helemaal?

Bijdrager
    Relentless
    ”unSOUND”
    ”Relentless”

Sommige mensen hebben nou eenmaal een ‘handicap'

In je haast / luiheid over complete alinea’s heen kijken is geen handicap, dat is gewoon een tekortkoming…

Dat vind ik nou respectloos, dat ik word beschuldigt van een tekortkoming, terwijl je geen enkele kennis van mij hebt.
    Hoe durf je!

Inactief
    Anoniem

Misschien heb je inderdaad slechte ogen. Heel vervelend en ik knijp in me handen dat ik daar geen last van heb. Maar slechte ogen heeft niets te maken met het lezen van een alinea. Blijkbaar kan je wel snel lezen en reageren op antwoorden en kritiek die gegeven word.

Moderator
    unSOUND
    ”Relentless”

Hoe durf je!

Dat durf ik simpelweg door de toon die je tot nu toe tegen de mensen hier hebt aangeslagen…

Wij wijzen je er op dat je een stuk niet gelezen hebt, toen had je gewoon kunnen zeggen dat je dat stuk inderdaad niet had gelezen en dan waren we klaar geweest. In plaats daarvan ga je bijdehand doen tegen mij en Pieterr. Pas als anderen je daarop aanspreken kom je met de uitleg dat je een hele bijzondere afwijking aan je ogen hebt die er voor zorgt dat je blijkbaar af en toe op een volle pagina een aantal alinea’s wel ziet, en andere niet…?

Ik geef zat mensen het voordeel van de twijfel, maar er zijn grenzen.

Bijdrager
    Relentless

IK bijdehand?
    Kijk is goed naar het eerste antwoord;) dat is wel normaal bedoel je?
    Maar wat ik al zei, de gevestigde orde heeft een streepje voor en ieder ander moet maar als “minder” beschouwd worden.
    Op deze manier durft niemand meer een vraag te stellen. en dat snap ik wel.

Inactief
    Anoniem

Ben je nu klaar met zeuren? Je zult zien in een eventuele volgende vraag dat je weer normaal antwoord zult krijgen, mits je eerst goed gezocht hebt.

Moderator
    unSOUND
    ”Relentless”

Maar wat ik al zei, de gevestigde orde heeft een streepje voor en ieder ander moet maar als “minder” beschouwd worden.

Krijgen we die kutsmoes weer. Als je een beetje rond leest op dit forum zul je zien dat ik iedereen probeer te helpen, of diegene nu 1 of 10.000 posts heeft. Enige wat ik vraag is dat diegene zelf ook zijn best doet. Dat heeft dus geen ene zak te maken met “nieuw lid” of “gevestigde orde”.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Relentless”

Kijk is goed naar het eerste antwoord, dat is wel normaal bedoel je?
    Op deze manier durft niemand meer een vraag te stellen. en dat snap ik wel.

Het eerste antwoord was normaal bedoeld. Als dat anders bij je is overgekomen, spijt me dat ten zeerste.
    Niemand wordt hier als “minder” beschouwd. Er wordt wel geprobeerd mensen te wijzen op eerder gegeven oplossingen, aangezien bepaalde vragen hier vaker langskomen.

Bijdrager
    1984

:sotp:
    Hoe stel ik het beste een vraag op dit forum?

Om een goed antwoord te krijgen op je vraag heb ik hier wat Tips & Truuks geplaatst. Mensen die nieuw op forums zijn, of nieuw op dit forum zijn weten vaak niet dat ze af en toe erg onduidelijk zijn, of als lui gezien worden.

Lees dit even door:wink:

Bijdrager
    Relentless

Ik heb mn best gedaan, maar dat is in jullie ogen niet genoeg,
    En het zal waarschijnlijk ook nooit genoeg zijn.
    Sorry if i’m not perfect…die mensen bstaan ook;)

Inactief
    Anoniem

Pfff ik stop deze discussie. Fijne avond Relentless en hopelijk kan ik je de volgende keer wel tevreden krijgen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.