7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    IOS dude

Itunes bibliotheek verplaatst

Hallo OMT,
    Ik heb 2 harde schijven in mijn pc zitten waarop 1 voornamelijk progamma’s en tot voor kort muziek en op de andere data.
    Nu heb ik mijn muziekbibliotheek verplaatst (gewoon de hele map muziek) dus normaal gezien ook iTunes.
    Toen ik iTunes voor het eerst terug opstartte stond er niets in mijn bibliotheek en is itunes dus zelf naar bestanden gaan zoeken. Helaas ben ik nu al mijn afspeellijsten kwijt. Tot daar aan toe. Maar ik kan mijn iphone niet meer synchroniseren! Itunes komt alleen voorstellen om men iPhone te formatteren.
    Heeft er iemand een soortgelijk probleem al meegemaakt?

Alvast bedankt!!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als je je iTunes-bibliotheek wilt verplaatsen, kun je dat veel beter doen door het iTunes zélf te laten regelen. Apple heeft uitleg over hoe dat moet — probeer je het met de hand te doen, dan is dat vragen om moeilijkheden (ik spreek uit ervaring).

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is geen probleem. Alleen ben je één handeling vergeten.

Start iTunes opnieuw op, en houd daarbij ALT ingedrukt.

Kies de bibliotheek die je hebt verplaatst naar de andere schijf, en klaar; alles weer terug, inclusief je afspeellijsten.

Bijdrager
    IOS dude

ja, dat had ik ook gevonden op de apple community, helaas werk ik met een windows pc, hierop heeft iTunes opstarten met ALT ingedrukt geen effect…
    Nog andere voorstellen?
    Ik heb ook al geprobeerd om de iTunes bibliotheek te importeren via afspeellijst inmorteren, dan had ik wel mijn afspeellijsten terug maar kan ik mijn iPhone nog steeds niet synchroniseren.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja Windows is Mac niet hè?:)

http://support.apple.com/kb/HT1589?viewlocale=en_US&locale=en_US

If you’re using Windows, hold down the Shift key and from the Start menu, choose All Programs > iTunes > iTunes.

Oftewel; geen ALT, maar SHIFT.

Bijdrager
    IOS dude

BEDANKT!!
    het is gelukt!!

Bijdrager
    KarelWillem

Graag gedaan.:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.