9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iRA

iTunes Bibliotheek overzetten?

Hallo iedereen,

Binnenkort komt mijn nieuwe MacBook Pro en ik wil graag daarmee gaan syncen (want dat wordt MIJN (: computer) alleen ik heb mijn iPhone met al mn apps en muziek gesynct met mijn acc op onze iMac thuis.. Hoe krijg ik al mn apps (ook eerder aangeschafte betaalbare die niet op mijn iPhone staan) allemaal netjes in iTunes op mijn MacBook Pro? Is dit simpel en na de eerste Boot prima aangegeven of moet dit op een andere manier?

Ik hoor het graag! Bvd

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je op je nieuwe Mac inlogt in de iTunes Store, kun je zonder problemen alle apps die je ooit hebt gekocht gratis terug downloaden. Dat geldt sinds kort ook voor al je gekochte nummers.

Schets:

– Je start iTunes
    – Je logt in met [email protected]
    – iTunes Store > Rechterkolom > Aankoopgeschiedenis (is nu uit m’n hoofd…)

Bijdrager
    jobz

Je kunt ook bij de opstart van je MacBook alle programma’s, instellingen en gegevens van de iMac overzetten.
    Als de andere gebruikers dat goedvinden is het een snelle optie…

Bijdrager
    wynand

Of je hele map ITunes kopiëren. Weet niet of dit voor apps werkt maar muziek gaat prima in ieder geval

Bijdrager
    iRA

@Niiiiiickk dus al mijn gekochte apps kan ik op mn nieuwe mac downloaden;) MAAR mn muziek heb ik zegmaar niet via iTunes gekocht, ong 10 gb, dit kan ik dan in 2x gewoon via een USB overzetten lijkt me? Dan heb ik alle apps en muziek en kan ik syncen met deze bibliotheek

Toch?

Dank!

Inactief
    Anoniem

Je kunt met de migratie assistent al je gegevens van een andere Mac naar je nieuwe MBP kopieren. Waarom moeilijk doen?

Bijdrager
    iRA

weet ik toch niet? Daarom ben ik hier om te vragen wat de beste optie is..

Bijdrager
    iRA

Maar wie kan uitleggen in welke mate je kan selecteren wat je wilt kopieren en wat niet? Wie kan t uitleggen, het is niet heel moeilijk toch?

Inactief
    Anoniem
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.