5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    hjanssen

iTunes bibliotheek opgeslagen op andere computer

Hallo,

ik heb momenteel mijn iTunes bibliotheek gewoon opgeslagen op mijn Mac, maar ik heb nog een ongebruikte PC staan (waar zowel Windows als Linux op zou kunnen draaien) en deze zou ik graag gebruiken om mijn iTunes bibliotheek te beheren. Dit zou me namelijk de nodige ruimte besparen op mijn Mac.

Ik wil puur de fysieke bestanden opslaan op de andere computer, maar wel via iTunes op de Mac de afspeellijsten beheren.

Is dit mogelijk?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Bijdrager
    Jordy

je itunes lijst delen op de pc. kan je met je mac (mits in hetzelfde netwerk) gewoon afspelen (moet wel de pc aan staan) alleen coverflow ed werken niet dan.

Bijdrager
    hjanssen

Hm, dat is niet exact wat ik wil volgens mij. Misschien is het niet mogelijk, maar in het ideale geval kan ik ook gewoon mp3s op de Mac iTunes inslepen, waarop zij opgeslagen worden op de andere computer.. zou dit kunnen?

Bijdrager
    danielpunt

Als je die Window/Linux bak als netwerkshare zou kunnen krijgen, wat niet zo heel moeilijk is, kun je daar gewoon je iTunes Music map op instellen bij de voorkeuren in iTunes.

:)

Bijdrager
    hjanssen

Dus gewoon locatie onder “Voorkeuren > Geavanceerd > Algemeen” instellen op die netwerklocatie zou moeten werken?

Klinkt goed:)

Hier ga ik eens mee aan de slag.
    Bedankt voor de hulp!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.