-
Q:
iTunes bibliotheek op zijn kop
Ik heb een vaag probleempje. Sinds een paar dagen staat mijn iTunes bibliotheek eens op de kop :S We The Kings staat bijvoorbeeld opeens boven aan en Augustana onder aan. Opzich niet zo heel groot probleem maar de nummervolgorde staat ook andersom. Nummer 10 van een cd staat nu boven aan en nummer 1 als laatste nummer, dat vind ik wel nogal vervelend. Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg mijn bibliotheek niet meer gewoon op alfabetische volgorde en de nummers ook niet. Iemand een oplossing hiervoor
”KarelWillem”Soms zijn de oplossingen zó eenvoudig of voor de hand liggend, dat je ze niet ziet.
Deze ‘oplossing’ werkt voor alle vensters, ook in de Finder, maar hiermee vertel ik 99,9% van de gebruikers niets nieuws. De gemakkelijkste sorteerfunctie die er bestaat.
”DemonEcht waar, ik heb die optie nog nooit gebruikt, ook niet in Finder ofzo en ik heb sinds 2004 een iBook. Maar vandaag in ieder geval weer iets handigs geleerd over de Mac
Ik geloof je, maar heb je ‘vroeger’ nooit met Windows gewerkt? De Verkenner doet hetzelfde. De sorteerfunctie werkt trouwens voor elke kolom, dus ook ‘datum’, ‘bestandstype’ of ‘bestandsgrootte’.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.