14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Demon Hunter

iTunes bibliotheek op zijn kop

Ik heb een vaag probleempje. Sinds een paar dagen staat mijn iTunes bibliotheek eens op de kop :S We The Kings staat bijvoorbeeld opeens boven aan en Augustana onder aan. Opzich niet zo heel groot probleem maar de nummervolgorde staat ook andersom. Nummer 10 van een cd staat nu boven aan en nummer 1 als laatste nummer, dat vind ik wel nogal vervelend. Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg mijn bibliotheek niet meer gewoon op alfabetische volgorde en de nummers ook niet. Iemand een oplossing hiervoor:(

Moderator
    Night

Heb je al ‘ns op de balk nèt boven de bestandsnamen geklikt?

Moderator
    unSOUND
    ”Demon

Ik heb al van alles geprobeerd…

Zoals ?

Dus klikken op de balken met “Naam” “Album” e.d. werkt niet meer ?

Bijdrager
    Demon Hunter

Ok ik voel me blond:P Ik heb al lopen zoeken in weergave, voorkeuren helemaal doorgespit, maar ik wist niet dat je gewoon op die balk kon klikken, heb die functies nog nooit gebruikt. Bedankt voor de snelle oplossing en sorry voor de forum vervuiling:P

Bijdrager
    kontheur

:x

Bijdrager
    KarelWillem

:P 8)

Soms zijn de oplossingen zó eenvoudig of voor de hand liggend, dat je ze niet ziet.

Bijdrager
    MacTS
    ”KarelWillem”

Soms zijn de oplossingen zó eenvoudig of voor de hand liggend, dat je ze niet ziet.

Deze ‘oplossing’ werkt voor alle vensters, ook in de Finder, maar hiermee vertel ik 99,9% van de gebruikers niets nieuws. De gemakkelijkste sorteerfunctie die er bestaat.

Bijdrager
    Demon Hunter

Echt waar, ik heb die optie nog nooit gebruikt, ook niet in Finder ofzo en ik heb sinds 2004 een iBook. Maar vandaag in ieder geval weer iets handigs geleerd over de Mac:)

Bijdrager
    MacTS
    ”Demon

Echt waar, ik heb die optie nog nooit gebruikt, ook niet in Finder ofzo en ik heb sinds 2004 een iBook. Maar vandaag in ieder geval weer iets handigs geleerd over de Mac:)

Ik geloof je, maar heb je ‘vroeger’ nooit met Windows gewerkt? De Verkenner doet hetzelfde. De sorteerfunctie werkt trouwens voor elke kolom, dus ook ‘datum’, ‘bestandstype’ of ‘bestandsgrootte’.

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Ik gebruik die balken ook nooit en werk me hele leven al met apple..!!:)

Bijdrager
    Hengheng

Dat het bij iTunes zo werkte, wist ik.
    Bij Finder wist ik het ook niet.
    Handig !

Moderator
    Night

Hahahahahaha

Zo zie je maar:

Men is nooit te oud om te leren!:)

Bijdrager
    Oppie

Vergeet Mail niet; hier heeft het ook een belangrijke functie (net als in bv Outlook Express).

Bijdrager
    MacTS
    ”Oppie”

Vergeet Mail niet; hier heeft het ook een belangrijke functie (net als in bv Outlook Express).

Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het werkt gewoon in elk venster waar kolommen in staan.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.