4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    paul1984

iTunes bibliotheek op AirDisk en Airport Extreme

Om ruimte vrij te maken om mijn MacBook Air overweeg ik mijn iTunes bibliotheek naar mijn AirDisk op een AirPort Extreme te verplaatsen. Thuis wil ik via WiFi mijn bibliotheek benaderen, en op mijn werk zou ik dit hier volgens mij via MobileMe bij moeten kunnen. Maar hoe gaat het dan precies als iTunes nieuwe podcasts of updates voor m’n iPhone apps wil downloaden? Worden die gelijk op mijn AirDisk opgeslagen? Ook als ik via internet verbinding met m’n AirDisk gemaakt heb? En kan ik ook via Internet m’n iPhone met m’n iTunes bibliotheek op m’n AirDisk thuis synchroniseren?

Bijdrager
    Pieterr

Je iPhone syncen gaat vooralsnog alleen met een USB kabel aan je computer waar iTunes op draait. De iTunes bieb mag daarbij op een netwerkschijf staan.

Bijdrager
    paul1984

Dat begrijp ik, maar wat ik bedoel is of ik kan syncen als ik mijn iPhone via USB aansluit, maar via internet met m’n iTunes bibliotheek opn airdusk verbonden ben.

Bijdrager
    Pieterr

Je kunt nieuwe podcasts en updates voor apps direct op je iPhone downloaden. Daar hoef je je iPhone niet voor te syncen. Syncen met je iTunes bieb doe je als je weer thuis bent.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.