4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    avanti

iTunes bibliotheek niet meer compleet, hoe kan dat?

Ik heb een vraagje, ik heb de iTunes bib opnieuw op de plek gezet nadat ik de computer heb opgeschoond door systeem opnieuw er op te zetten. Dus eerst complete bib gekopieerd naar een externe schijf, na de nieuwe installatie de zaak weer teruggezet.

Nu zie ik dat een aantal nummers niet in iTunes laten zien terwijl ze voor de opschoning er wel in stonden. Ik heb de mappen exact vergeleken en zijn precies hetzelfde maar op mijn iPhone staat dat er 2004 nummers zijn terwijl iTunes nu zoogt dat er 1863 nummers zijn.

Hoe kan dat nu dat iTunes een aantal nummers niet laat zien?

Bijdrager
    valentijn12

Stonden die nummers soms niet in de map iTunes media? Maar gewoon overal verspreid?

Bijdrager
    avanti

Ik kom er net achter dat er een dubbele map stond. Dat kwam omdat er op de iMac een aantal keren ge-upgraded is. Oorspronkelijk stond er 10.5 op. Daarna is het naar 10.6, 10.7 naar 10.8 ge-upgraded. Nu heb ik de Mac compleet opnieuw geïnstalleerd met dus een schone installatie van Mountain Lion. Waarschijnlijk heeft die laatste een andere mappen structuur dan zijn voorgangers. Ik heb dan de hele Muziek map weer teruggezet maar kennelijk heeft ML een andere map aangemaakt naast mijn oude map. Zo krijg ik dus 2 mappen met hetzelfde alleen ontbreken in de nieuw aangemaakte map van iTunes een aantal nummers.

Ik heb alle muziek in die nieuwe map gezet en de dubbele “oude” weggegooid. Maar nog steeds kan ie die aantal nummers niet zien.

Weet niet wat ik nu nog kan doen.

Bijdrager
    avanti

Ze staan nu allemaal in de map iTunes media: Muziek

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.