5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iHuger

iTunes bibliotheek en Apple TV 2

Ik heb een appleTV 2nd Gen.
    Nu heb ik deze aangesloten op mijn draadloze netwerk en dat gaat allemaal goed.
    Ik heb thuisdeling aan staan.
    Het probleem is dat ik mijn iTunes Bibliotheek van de iMac nergens is te laden.
    Niet op Apple tv 2 en niet op mijn Windows computers.
    Apple TV kan bilbliotheek van iMac niet laden.
    Apple TV kan wel de bibliotheek van Windows laden
    Apple TV en Windows zien wel de iMac Bibliotheek maar kunnen deze niet laden.
    Via dubbelklikken in iTunes kan ik mijn muziek wel direct naar mijn Apple TV streamen.
    Via dubbelklikken in iTunes kan ik mijn Video niet afspelen naar mijn Apple TV.
    Heb als router de Apple Extreme.
    Volgens mij staan alle instellingen goed
    Heb alles al geprobeerd. Nieuw netwerk aangemaakt. Apple tv gereset etc.

Bijdrager
    Avus

Dit gebeurd bij mij ook wel eens als ik de Apple TV langere tijd niet gebruik. Dan haal ik even de stroom van de Apple TV af, wacht even en dan de stroom weer aan sluiten. Hierna vind hij mijn iTunes bibliotheek weer wel.

Bijdrager
    iHuger

Dank voor de reactie, maar dat heb ik al vaak gedaan zonder resultaat.

Bijdrager
    Criz

Heb je in iTunes onder Voorkeuren –> Delen wel de optie ‘Deel mijn bibliotheek in mijn lokale netwerk geselecteerd’? Misschien dat dat wat uitmaakt?

Bijdrager
    iHuger

Dag Criz, ja die optie is wel geselecteerd. Ben nu alweer dagen bezig met het zoeken op internet en stekkers er uit stekkers er in, Extreme opnieuw installeren enz. maar dat werkt allemaal goed, het probleem zit in mijn iMac of Lion is de boosdoener.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.