2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Ruben

[iTunes] Bestanden wissen van externe schijf, bugje in OS X?

Mijn externe FireWire schijf begon een beetje vol te raken, dus ik heb een paar Gb aan AIFF bestanden die ik in iTunes had staan omgezet naar AAC en toen de AIFF versies gewist. Deze nummers staan allemaal op de externe FireWire schijf. Tot mijn verbazing had ik geen byte meer ruimte gekregen op de externe schijf. iTunes een keer gesloten en opnieuw gestart, maar nog steeds niks. Mijn prullenbak was echter ook gewoon leeg.

Toen ik later iets van mijn desktop in de prullenbak gooide en deze meteen daarna leegde (ja, ik weet dat dat sneller kan ;-)) had ik ineens wel ook de ruimte op mijn externe schijf erbij…

Later het hele truukje nog eens gedaan; bestanden wissen in iTunes, ruimte komt niet vrij en prullenbak blijft gewoon leeg. Even een dummy foldertje aanmaken, in de prullenbak mikken, prullenbak legen en de ruimte kwam weer vrij.:?

Mijn vraag is dus; is dit een bug, of doe ik het verkeerd? Waar blijven de in iTunes gewiste bestanden? Blijkbaar in de prullenbak, maar die geeft dat niet aan en is daardoor ook niet te legen zolang je er niks anders in stopt.

Vrrreemd…

Bijdrager
    Jor1

ik heb hetzelfde met mijn iPod. Als ik een bijv. Film wis dan komen de vrijgekomen Gb’s niet terug.
    Lijkt me idd een foutje – helaas geen andere oplossing dan afwachten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.