6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MDF

iTunes bestanden van 2 locaties samenvoegen ?

Alle bestanden (MP3’s) van iTunes staan bij mij op een externe LaCie schijf (heb ik zo ingesteld in iTunes) en werkt zoals het hoort.

Maar ook in de map iTunes (op mijn interne harde schijf) staan enkele recent geïmporteerde CD’s. Ik heb geen idee waarom die daar staan en niet op de externe LaCie. Daarnet nog een CD geïmporteerd en deze staat wel op de LaCie schijf. En ik importeer enkel als de externe schijf ook actief is.

Zoek ik een nummer in de bibliotheek, dan ziet iTunes ze gewoon staan (intern of extern maakt hem niets uit).

Maar hoe kan ik die mappen van de interne schijf verplaatsen of bijvoegen naar mijn “officiële” map op de LacCie? Kwestie van alle muziek fysisch op eenzelfde plaats te stockeren (ivm backup enz).

Bedankt alvast voor je reactie !

Bijdrager
    MacFloo

gewoon verplaatsen dmv slepen naar goede “map”, oude daarna weggooien. Itunes openen, deze geeft dan aan dat hij de bestanden niet meer kan vinden en of je deze wil zoeken, wijs de nieuwe directory aan en klaar is… zou zo makkelijk moeten werken.

Bijdrager
    Turbanus

Mijn God…. je kunt slepen en verslepen, maar je kunt op je Mac niet versleept worden…..:lol:

Bijdrager
    MacFloo

Tja, als ge verder niks te doen hebt, zou ik commentaar op de tekst geven, i.p.v. iemand te helpen.
    :innocent:

Bijdrager
    Turbanus

Ik denk dat het verstandiger is om hieer een aktuele sleepcursus op te zetten…..

Moderator
    unSOUND

Gewoon in de voorkeuren van iTunes controleren of de externe schijf als locatie voor de library staat aangegeven, en dan in het menu kiezen voor “verzamel inhoud bibliotheek”. Dan worden alle nummers die niet op de standaard locatie staan automatisch naar de library gekopieerd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.