1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Michele V

iTunes beluisteren via mediaspeler lukt niet

Hoi,

Ik heb een Xtreamer Prodigy Mediaspeler gekocht waaraan een 2TB externe HD hangt met films en muziek op.
    1 partitie: FAT: met films en muziek.
    1 partitie: Mac OS uitgebreid (jounaled): met films die groter zijn dan 4GB en mijn muziekbibliotheek uit iTunes.

De films op beide partities speelt de Mediaspeler perfect af, de muziek niet:cry:
    De muziekbestanden verschijnen wel (zonder afbeelding van de hoes) op mijn TV maar de muziek zelf kan ik niet afspelen.
    • De podcasts staan tussen mijn muziek, dus niets is geordend.
    • Via Delen lukt het ook niet. De muziekbestanden zijn zichtbaar maar de muziek speelt hij niet.

De afgelopen dagen heb ik heel het net afgezocht :crazy: , veel dingen uitgeprobeerd, maar uiteindelijk is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb uiteraard ook de handleiding doorgenomen, zonder succes .

1/ Kan er mij iemand aub stap voor stap uitleggen op welke manier ik de muziek op de externe HD moet zetten zodat het wel lukt? Wat doe ik fout?

2/ Kan er iemand aub uitleggen hoe ik mijn favoriete radiozenders via internet (streaming) kan beluisteren? Via de mediaspeler kan ik via Shoutcast internet radio beluisteren. Helaas staat mijn favoriete radiozender daar niet bij. Hoe kan ik naar radio1.be luisteren en naar mixcloud.com ? Naar radio1 luister ik nu via iTunes op mijn Mac http://mp3.streampower.be/radio1-mid.mp3
    en naar mixcloud.com via hun website.

Ik heb een .plsx bestandje voor radio1 gemaakt zoals ik ergens op het forum gelezen had en dat los op mijn externe HD gezet. Helaas werkt dat niet! Kan er mij iemand aub stap voor stap uitleggen wat ik moet doen. Omdat de mediaspeler ook is uitgerust met het Android systeem heb ik het ook al geprobeerd met een .apk bestand. Helaas …

Alvast veel dank voor de hulp:smile:
    Michèle

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.