16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    marloeswitjes

itunes automatisch bijwerken

Ik snap iets niet,..
    Als ik muziek download zet limewire die in de map ‘my shared folder’
    nu moet ik al die losse nieuwe nummers één voor één in de bibliotheek van iTunes zetten. Dat kan vast sneller. Kan Itunes de map ‘my shared folder’ niet automatisch doorzoeken naar nieuwe bestanden (zoals windows media player dat ook doet).

Bijdrager
    PietjePuk

In (het bagger) limewire zit dacht ik bij de instellingen een functie die je moet aanvinken die automatisch toevoegd na download.

Bijdrager
    marloeswitjes

heb gezocht maar er staat alleen bij opties Itunes,.. en daar staat een verhaaltje over delen en die optie was al automatisch aangevinkt…??!?!

Bijdrager
    nookie

Toch moet er iets zijn wat je kan uit/aanvinken. Heb laatst (bagger) limewire even geinstalleerd, moest wat zoeken en toen startte na de download itunes vanzelf op en kreeg ik een mapje van Limewire in mijn iTunes met daarin het nummer.

Niet dat ik daarom vroeg, want ik wil dat allemaal zelf kunnen beheren.

Bijdehand trouwens van Limewire om dat standaard aan te hebben staan na geinstalleerd te hebben.

Maar goed.

Bijdrager
    nookie

Ik lees het nu even goed, dat DELEN verhaal moet je dan ook aanvinken denk ik in Itunes, bij voorkeuren. Kan het verkeerd hebben, maar ik denk dat dat het geval is.

Het staat al aan in Limewire vertelde je, nu iTunes nog denk ik.

Bijdrager
    marloeswitjes

dank je voor je reactie, ik zit natuurlijk meteen ff te kijken. Ik had Limewire eerder dan Itunes, dus dat zou de reden kunnen zijn dat ik niet zo’n map heb..??
    In Itunes kan ik niet echt iets vinden wat met delen en limewire te maken zou kunnen hebben.
    Als niks lukt kan ik altijd nog limewire opnieuw installeren, misschien zit de vraag in de wizard>

Bijdrager
    nookie

Dat zou kunnen, succes!!
    Meld nog even of het gelukt is.
    Altijd handig voor de volgende die met het probleem zit.

Bijdrager
    marloeswitjes

YEAH
    inderdaad bij voorkeuren heb ik nu een nieuwe map gemaakt waardoor ik bestanden met mezelf deel,.. beetje omslachtig lijkt me (zou limewire dan toch bagger zijn,..)
    Ik denk dat ik er zo wel uit ga komen!
    Bedankt!

Bijdrager
    marloeswitjes

nu heb ik alle gedowloade muziek in iTunes staan onder GEDEELD (in het lijstje BIBLIOTHEEK – STORE – APPARAAT etc)
    Daar zie ik alle muziek die ik gedowload heb, maar ik kan er niks mee! Niet in een afspeellijst kopieren, ook niet als ik een slimme afspeellijst maak. Moet ik alsnog alles in de bibliotheek importeren elke keer?!

Bijdrager
    nookie

Yep, met delen kan je verders niks.
    Alleen luisteren dus.

Bijdrager
    marloeswitjes

wat een baggerprogramma dat iTunes,.. hij kan dus niet in die map my shared folder ff elke keer kijken of er iets nieuws in staat zodat ik het op mn ipod kan zetten? :evil:

Bijdrager
    PietjePuk

Tgoh, je kan natuurlijk ook nog altijd kopen via de iTunes store, dan gaat alles vanzelf. Voor dat beetje ongemak maar wel gratis muziek moet je eigenlijk niet klagen zeg ik dan.

Bijdrager
    marloeswitjes

je hebt gelijk hoor, maar ik ben windows media player gewend en die kan dat allemaal wel,.. maar ja, ik wou een ipod,.. eigen schuld hihi

Bijdrager
    nookie

Heeft niks met iTunes te maken.
    iTunes geeft de mogelijkheid om in 1 schermpje folders weer te geven waar muziek in kan staan.
    Lekker onoverzichtelijk wordt het anders.
    Mooi toch en aardig van iTunes dat dit kan.
    Tja, dat je het alleen af kan spelen en niet op je ipod zetten, dat is dan bijzaak en heeft niks met iTunes te maken.

Als je iTunes gebruikt zoals het gebruikt moet worden, dan is het met stip op 1, het beste muziekbibliotheek programma wat er is.

Bijdrager
    jackybe67

iTunes bagger???? Heb gisteren nog met mediaplayer 11 gewerkt, van bagger gesproken:)

Je kunt toch gewoon in limewire aanduiden in welke map hij gedownloade bestanden moet zetten.
    Groetjes.

Bijdrager
    Turbanus

Volgens mij is Limewire wel vet illegaal!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.