9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Beertjeman

iTunes: audiobestanden op andere lokatie dan de apps

Hoi!

Ik heb al gezocht op het forum maar ik kan helaas nog geen oplossing vinden.
    Het volgende:

Ik heb mijn audio bestanden en dus mijn Itunes lib. op een externe HD staan.
    Omdat deze lib. op deze externe HD staat worden ook mijn Iphone apps op deze lokatie weggezet.

Omdat deze externe HD niet wordt meegenomen met de timemachine backup worden de apps ook niet gebackuped.

Is het mogelijk om binnen Itunes je audio bestanden op een andere lokatie te krijgen als de Iphone apps.?

Bijdrager
    Pieterr

Kun je niet beter gewoon regelmatig je externe HD backuppen?
    Als je apps kwijtraakt is dat sowieso niet zo’n ramp, omdat je ze opnieuw kunt downloaden.

Bijdrager
    pinkie

Je kunt die externe schijf toch ook door Time Machine laten meenemen? Of heb je een reden om dat niet te doen?

Bijdrager
    Rolf

je kunt dat toch binnen TimeMachine per bestandsdirectory regelen dacht ik….? Gewoon je externe HD meenemen, en alles behalve je apps uitsluiten van backup.

Ik dacht tenminste dat dat mogelijk was…..

Bijdrager
    Beertjeman

Mijn HD voor Timemachine is niet zo groot als de Externe HD waar mijn audiobestanden op staan.
    Is ook niet nodig omdat ik alleen mijn Imac HD wil backuppen.

Ik kan in de timemachine opties alleen aangeven welke directories hij moet overslaan.
    Maar ik kan de apps weer downloaden als ik ze kwijt ben op HD?

Bijdrager
    Pieterr

Ja.

Bijdrager
    Rolf

maar als je die HD meeneemt, maar alles uitsluit behalve de apps….dan neemt dat toch haast geen ruimte in, toch ? Dat past toch wel op je TimeMachine disk ??

Bijdrager
    pinkie

En wanneer je alles van je externe schijf uitsluit voor Time Machine behalve je apps dan worden die apps dus wel meegenomen in de back up en zoals Rolf al zegt, dat moet passen op je back up schijf.

Bijdrager
    KarelWillem

Veel meer dan een paar Gb zul je aan Apps niet kwijt zijn.
    Of je moet 23 navigatiesystemen op je iPhone hebben staan.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.