3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    juhe

iTunes-App store openen moeilijk tot niet

Beste forumleden,

Sinds gisteravond heb ik het volgende probleem, op mijn iPad (Air2), iPhone (6) en MacBook Pro (2017) openen de iTunes- App store heel langzaam of ik krijg de foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.

Ik heb een internetverbinding van Ziggo via een in de bridgemodus staande Cisco modem en een Airport Extreme van de laatste generatie. Ik heb de DNS servers van Ziggo al vervangen door die van Google, maar zonder resultaat. Schakel ik op mijn iPhone over op 4g, dan openen de stores zich zonder moeite en ook via het wifi netwerk van mijn werk is er geen probleem (alleen geprobeerd via mijn iPhone). Ziggo zegt dat het modem vlekkeloos online is.

Wat zou de beste methode zijn om achter het probleem te komen? 1e Modem uit bridgemodus en Airport afkoppelen-dus wifi via het modem, 2e Reset van de modem naar de fabrieksinstellingen, 3e Airport afkoppelen en de MacBook Pro bedraad op het modem aansluiten, 4e of iemand een beter idee?

Ik hoor graag van jullie

Sleutelbeheerder
    Night

Misschien een beetje druk door de diverse uitgekomen updates. Is het inmiddels beter?

Bijdrager
    juhe

Ineens gisteravond deed alles het weer. Ik denk niet dat het door de updates kwam.
    Zoals gezegd via 4g, bekabeld en het wifi netwerk van mn werk, werkte de stores wel prima.
    Ik las op op twitter nog een Ziggo klant die het zelfde ervaarde als ik en ook gisteravond weer
    normale toegang had.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.