3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bob0172

itunes alternatief, makkelijk muziek draggen droppen graag

Met itunes is het veel te lastig om met meerdere computers muziek te draggen en droppen ivbm het syncen.
    Weet iemand een programmaatje waarmee ik muziek zou kunnen managen als vervanging voor itunes?

Ik heb al wat gezocht maar ik kon niet echt direct iets vinden.

Bijdrager
    stavos

Wat wil je precies met iTunes dat je nu niet lukt?
    En hoe heb je precies gezocht? Er zijn meer mensen die liever geen iTunes gebruiken en op dit forum daar vragen over gesteld hebben. En ook op de rest van het internet is een hoop te vinden.

Bijdrager
    basbrouwers

Ik snap je verhaal niet zo goed. Het is met iTunes toch jĂșist mogelijk om makkelijk te draggen & droppen?
    Dmv Thuisdeling kun je muziek van computers (binnen je eigen netwerk) die gekoppeld zijn met het zelfde iTunes Store account gewoon draggen en droppen…

Als het iTunes muziek is (als je het in de iTunes store gekocht hebt, of als je het met iTunes Match hebt laten syncen) dan heb je zelfs de mogelijkheid om de bibliotheek automatisch te laten synchroniseren tussen meerdere computers.

Ook kun je vanuit het iTunes venster gewoon nummers oppakken en eventueel naar een Finder venster (of Verkenner venster in Windows) slepen, dus ook naar een andere computer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.