4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    scottish

iTunes, afspelen blijft hangen

Sinds een paar dagen blijft in iTunes op de iMac heel regelmatig het afspelen van nummers hangen. Na een paar nummers wordt de normaal grijze balk bovenaan het scherm in het deel van de artiest en de naam het nummer blauw en wordt er niet meer afgespeeld. Het helpt dan soms om handmatig een volgend nummer te kiezen maar na een paar nummer gebeurt er weer hetzelfde. Ik denk dat het met bufferen te maken heeft maar de oplossing heb ik niet. Heb al wel alle iTunes bestanden in de ~/user/library weggehaald maar dus zonder resultaat. Eveneens heb ik de ~/user/music folder leeggemaakt. Heb ook al uitgelogd en opnieuw ingelogd bij iCloud. Allemaal zonder resultaat.

Ik krijg af en toe de melding “icloud bibliotheek kan niet beschikbaar worden gemaakt” en ‘wachten op uploaden van nummers”. Op mijn iPad werkt alles zonder problemen.

Wie o wie helpt mij verder op weg?

Bijdrager
    GideonF

Hier exact het zelfde, erg irritant, van alles geprobeerd, maar niets helpt.

Bijdrager
    GideonF

iTunes maar eens opnieuw installeren misschien.

Bijdrager
    scottish

Omdat ik regelmatig last had van uitvallende Wifi mijn hele iMac maar opnieuw geïnstalleerd. Wifi bleef uitvallen en iTunes bleef hangen. De iMac aan een draadje gehangen en de internet verbinding is nu stabiel. Het blijven hangen van iTunes is minder maar op elke cd blijft iTunes toch minimaal 3 maal hangen. Spotify geïnstalleerd en deze draait als een trein.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.