16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Inktkiller

iTunes afgespeeld

Hoi,

In iTunes komt er pas een +1 bij afgespeeld als je het nummer volledig hebt afgespeeld.
    Hoe zorg ik er voor als ik een nummer afspeel, dat er dan meteen een +1 bijkomt, dus zonder dak ik het volledig moet afspelen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien “doorspoelen” naar het eind van het nummer?

Bijdrager
    BasiX

Waarom zou je dat willen?

Bijdrager
    Inktkiller

het feit is dat ik bijna altijd een nummer afspeel voordat het andere geëindigd is, en zo er nauwelijks cijfers komen te staan in de kolom afgespeeld.

Inactief
    Anoniem

Manipuleren dus?

Bijdrager
    BasiX

Dus dan heb je het nummer niet helemaal geluisterd. Dan zie ik het nut ook niet in van het aantal afgespeelde nummers.

Bijdrager
    Inktkiller

Manipuleren?
    Ik zou gewoon heel graag willen zien welke nummers ik veel afspeel…

Bijdrager
    Inktkiller
    BasiX op 06 september 2010

Dus dan heb je het nummer niet helemaal geluisterd. Dan zie ik het nut ook niet in van het aantal afgespeelde nummers.

Ik vraag hier niet naar meningen maar naar oplossingen;)

Moderator
    Mac Daddy

Misschien zou je ook muziek kunnen waarderen en liedjes helemaal beluisteren?

Maar goed. Waarom wil je dat ie ze registreert? Wil je wat met die informatie doen, of is het enkel voor de statistieken?

Bijdrager
    Inktkiller

Enkel voor statistieken.

Moderator
    Mac Daddy

Okee. Maar de oplossingen zijn dus: Handmatig skippen naar het einde, of helemaal luisteren. (Ik raad de laatste van harte aan.)

Je zou ook een last.fm account kunnen nemen een een goede scrobbler installeren. Last.fm registreert namelijk eerder. Volgens mij na 30 seconden al. Maar dan staat het dus in iTunes. Enkel op last.fm.

En statistieken zijn leuk, maar het gaat toch vooral om de muziek? Of niet?

Bijdrager
    Sascha

Of voeg de kolom ‘laatst overgeslagen’ toe.

Bijdrager
    Afroman
    Mac op 06 september 2010

Okee. Maar de oplossingen zijn dus: Handmatig skippen naar het einde, of helemaal luisteren. (Ik raad de laatste van harte aan.)
    Je zou ook een last.fm account kunnen nemen een een goede scrobbler installeren. Last.fm registreert namelijk eerder. Volgens mij na 30 seconden al. Maar dan staat het dus in iTunes. Enkel op last.fm.
    En statistieken zijn leuk, maar het gaat toch vooral om de muziek? Of niet?

Kan je zelf instellen, maar standaard staat die op de helft van het nummer en songs korter dan 30 seconden registreert die niet.

Moderator
    Mac Daddy

Je hebt het hier over last.fm toch? Als het in iTunes kan, mag je dat uiteraard even uitleggen.:wink:

Bijdrager
    Afroman

Last.fm inderdaad.

Bijdrager
    Inktkiller

Er is dus geen oplossing, toch bedankt.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.