4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    gutias45

iTunes account probleem

Ik krijg een melding dat mijn iTunes account gedisabled is for security reasons.
    Er zijn 2 opties
    1.opnieuw activeren wegen de geheime vraag.
    (kan niet omdat ik hier het antwoord niet meer van weet)
    2.Activeren via Email.
    (Kan ook niet aangezien het hieraan gekopelde email adress is afgesloten, en opnieuw is toegekent aan een andere gebruiker)
    Weet ook niet af dat wel veilig is aangezien die ander mischien mijn account kan heractiveren.
    Als ik vanuit mijn eigen mail (ander email adress) overigen een mail probeer te zenden naar dat adress krijg ik een deivery failed mail terrug van hotmail.

Bijdrager
    stavos

En je vraag is..? Want je geeft zelf al aan dat beide oplossingen die er zijn voor je probleem niet gaan werken. Dus wat voor reacties verwacht je op dit topic? Lijkt me niet dat je op bevestigingen zit te wachten dat je niet handig bezig bent..
    Maar heb je al eens contact opgenomen met Apple?

Inactief
    Anoniem

Hier staat allemaal wat je moet/kan doen..

Bijdrager
    gutias45

Blijkt dat het het email adress toch niet is toegekent aan een andere gebruiker (het email adress vond ik via Google terrug)
    Daarom kon ik ook geen mail sturen naar dat adress (omdat het niet geregistreert was)
    Heb meteen het email adress geregisreert en m’n iTunes account her activeert.
    Probleem is nu dus opgelost.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.