23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

iTunes 8.1 al te downloaden?

Ik probeer het te downloaden maar wat kreeg ik?

Misschien is het vanavond al te downloaden?

Bijdrager
    MacBermaster

Er staat ook “coming soon”! Het is er dus nog niet….

Moderator
    Night

De aankondiging van 10.6 Snow Leopard staat ook al maanden op de site, en is ook nog niet te koop.;)
    Het is een aankondiging.

Bijdrager
    N-Freak

Hij komt binnen 3 dagen (denk zelf morgen), aangezien de nieuwe shuffle 3-4 werkdagen heeft staan. En daar is 8.1 voor nodig.

Bijdrager
    HakanB

ik hoopt dat de nieuwe iTunes ook werkt op de oudere Macs, zoals Safari 4 beta.

Bijdrager
    HakanB
    Bijdrager
    Broer Konijn

Nu wel ja, net nog niet………

Bijdrager
    HakanB
    ”Broer

Nu wel ja, net nog niet………

oh ok.. thanks for the link..:)

Bijdrager
    Josh_b

Of gewoon via software-update;)

Bijdrager
    Ed Mokum

Het opstarten van iTunes gaat nu inderdaad véél sneller; ik heb 55 GB aan muziek in iTunes en voorheen duurde het altijd ca. 7-8 seconden om op te starten. Nu nog maar ca. 2 seconden!

Bijdrager
    Afroman

iTunes start inderdaad veel sneller op. Ik start altijd in Grid View, dus de plaatjes moeten laden, maar dat zit wel in orde.
    En de last.fm scrobbeler stat ook vaan, vertraagd ook het opstarten, maar daar merk je hier niks meer van.

Bijdrager
    EmuuuH

Inderdaad, het wachten valt nu wel mee.

Bijdrager
    syltheboy

Nou, vanmiddag kijk ik wel even of ik iTunes via software-update kan updaten naar 8.1.:wink:

Bijdrager
    Afroman

iTunes DJ vind ik wel vet, misschien bij huisfeestjes met veel iPods/iPhones, maar in kroegen/discotheken en zo is het helemaal geweldig.

Bijdrager
    Osmonicar1

jammer dat het nog steeds niet mogelijk is om bij je films en TV programma’s de indicator die aan geeft of een item nieuw is, zelf aan of uit te zetten.

Bijdrager
    NNicholas

Ik heb een groot probleem met iTunes. Ik heb net de nieuwste dus gedownload en nu wilt iTunes niet meer openen. Ik klik op het icoontje en dan komt er een lange tijd op “checking iTunes Library” en dan ineens valt hij onverwachts uit en sindsdien start itunes helemaal niet meer op.

Kan ik de oude versie nog downloaden op is er iets te doen aan dit probleem?

HELP! a.u.b.

Bijdrager
    Werner K.
    ”NNicholas”

Ik heb een groot probleem met iTunes. Ik heb net de nieuwste dus gedownload en nu wilt iTunes niet meer openen. Ik klik op het icoontje en dan komt er een lange tijd op “checking iTunes Library” en dan ineens valt hij onverwachts uit en sindsdien start itunes helemaal niet meer op.

Hier hetzelfde probleem!!!

Ook hulp gezocht dus…

Bijdrager
    NNicholas
    ”Werner
    ”NNicholas”

Ook hulp gezocht dus…

Probleem opgelost!!!!

Bij mij waren een aantal plug ins nog niet compatibel met de nieuwe itunes

iTunes support pagina die dit probleem beschrijft

Ik hoop dat het voor jou ook werkt…

Bijdrager
    Werner K.

Hey bedankt!

Hij doet het nu ook weer!!

Bijdrager
    HakanB
    ”NNicholas”
    ”Werner
    ”NNicholas”

Ook hulp gezocht dus…

Probleem opgelost!!!!

Bij mij waren een aantal plug ins nog niet compatibel met de nieuwe itunes

iTunes support pagina die dit probleem beschrijft

Ik hoop dat het voor jou ook werkt…

Thanks.. :wink:

Bijdrager
    el che vive

iTunes 8.1.1 is uit.

Verbeteringen volgens Apple:

• Ondersteuning voor synchronisatie met de iPod shuffle (derde generatie).
    • Vrienden kunnen nummers aanvragen voor iTunes DJ.
    • Een Genius-kolom voor uw films en tv-programma’s.
    • Verbeterde snelheid bij het downloaden van iTunes Plus-nummers.
    • Mogelijkheid om handmatig beheerde iPods automatisch te vullen.
    • Mogelijkheid om cd’s te importeren met dezelfde geluidskwaliteit als iTunes Plus.
    • Een groot aantal toegankelijkheidsverbeteringen.
    • Mogelijkheid om iTunes U en de iTunes Store afzonderlijk uit te schakelen via ouderlijk toezicht.

Bijdrager
    1984

Aangezien er eerder een ander topic over dit onderwerp is geopend hier graag verder:wink:

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.