30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 169)
  • Q:
    Moderator
    Rivanov

iTunes 8

iTunes 8 staat online!
    Ik heb ‘m zojuist geinstalleerd:

Ziet er cool uit!

Bijdrager
    diotav

De nieuwe weergave is inderdaad mooi .. 8)

Moderator
    Rivanov

Ben Genius aan het configureren, screens komen er aan.

Bijdrager
    francisbacon

Krijg alleen maar Quicktime update :(

Moderator
    Rivanov

Bijdrager
    leaf

ik krijg ook een alleen quicktime update.

Bijdrager
    Diviance1

Vind het zelf niet zo heel geweldig. Gebruik liever Last.FM.

De Sidebar is veelste veel aanwezig en ik vind de aanbeveligingen nou niet zo heel super.

Maargoed, da’s mijn mening.

Bijdrager
    Pieterr
    Moderator
    Rivanov

Je moet ‘m even handmatig downloaden van Apple.com.

Moderator
    Rivanov

Bijdrager
    brandfles

Zeker heel vet!!:D

Bijdrager
    stel maar

kan je hem dan naar Nederlands instellen?

Moderator
    Rivanov

Hij past zich toch aan de OS taal aan?
    Die staat bij mij op Engels, dus ik weet niet of hij naar NL overschakeld..

Bijdrager
    .Arne

Heel erg nice!

Moderator
    Rivanov

Nu is het weer mooier geworden om Covers te gebruiken. Coverflow was al een goede reden, maar dit ook!

Bijdrager
    Gastonw

Hoe kom je aan de iPod Touch 2.1?

Bijdrager
    maclover111

Ja Heel mooi
    jammer dat je niet gewoon nummers kunt kiezen alleen op album , artiest, gerne enz:D

Bijdrager
    ecnerual
    ”Gastonw”

Hoe kom je aan de iPod Touch 2.1?

Die is er pas sinds vrijdag, toch?

Moderator
    Rivanov

iPod touch 2.1/iPhone 2.1 komt vrijdag!

Bijdrager
    julesp

Een ingebouwde conveter?:

Ook nieuw: (onder genres)

Bijdrager
    kontheur

Kun je alleen met Genius werken als je een iTunes Store account hebt?

Ik heb er namelijk geen. Ik heb trouwens ook geen creditcard om deze aan te maken…

Ik wil het wel graag uitproberen.

Moderator
    Rivanov

Je hebt iTunes account nodig want alle alternatieve nummers haalt ie van iTunes Store af.

Bijdrager
    filenox

Genius werkt idd alleen maar met een Apple-account

Bijdrager
    Pieterr
    ”kontheur”

Kun je alleen met Genius werken als je een iTunes Store account hebt?

Ik heb er namelijk geen. Ik heb trouwens ook geen creditcard om deze aan te maken…

Ik wil het wel graag uitproberen.

Ter info: voor het verkrijgen van een account in de US iTunes Store zonder creditcard, zie http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1611273#1611273
    Je verkrijgt hiermee tevens 34 gratis liedjes.

Bijdrager
    iJoost

Tip: Als je dat zou willen, kun je ook wel aan een account komen zonder credit card (en zelfs ook zonder click and buy).

Bijdrager
    jf

Heb ik het mis, of is genius toch ook vooral een geniale manier om meer verkopen in de iTunes store te genereren?

Moderator
    Rivanov

Dat is de achterliggende reden inderdaad!;)

Bijdrager
    kontheur

Kan ik gewoon een Click & Buy account aanmaken zonder dat het me maar ene cent gaat kosten?

Moderator
    Rivanov

Zolang je niks koopt kost het je niets!;)

Bijdrager
    Gastonw
    ”Rivanov”

iPod touch 2.1/iPhone 2.1 komt vrijdag!

”OMT”

Voor iPhone-gebruikers zal versie 2.1 aanstaande vrijdag gratis beschikbaar zijn.

Overigens geeft ie al een melding, maar ik denk dat Apple’s servers overbelast zijn, want ik kan m niet downloaden (A):P

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 169)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    con

Itunes

ik ben van plan een ipod te gaan kopen maar ik vroeg me nog 1 ding af. er zit dus de software itunes bij. is dat het enige programma waar je muziek mee kan op zetten. of kan ik bijvoorbeeld ook muziek dat ik van een ander programma download op mijn ipod zetten. ??

alvast bedankt

groeten con

Bijdrager
    rburgt

Welkom op het forum!

Kort antwoord: Ja

Lang antwoord: Ja, maar het valt niet aan te raden, iTunes icm een iPod werkt erg lekker. Anderre applicaties die dit voor je doen worden niet ondersteund door apple en werken niet altijd even goed.

Bijdrager
    MacBeer

Volgens mij kan dat vast wel, alleen moet je weten dat iTunes absoluut het beste alternatief is om muziek over te zetten van je pjoeter naar de iPod.

Gebruik je een Mac of een PC?

Bijdrager
    jps

weet er iemand waar ik op itunes armand van helden you don’t know me kan vinden…
    vind het nergens en wil het zo graag

Bijdrager
    Elstar

Je hebt dus een PC en gebruikt nu Windows Media Player, Winamp o.i.d.?

Je kan (als je je iPod als harddisk in stelt) ook handmatig muziek op je iPod zetten. Maar met Windows Media Player lukt het niet, nee. Er lopen meer topics hierover.

Maar iTunes is een erg goed programma, waarom zou je het niet daarmee proberen?

Bijdrager
    wjgmspeedy

Volgens mij bedoelt con of je alle muziek op je iPod kunt zetten, en niet alleen muziek die gekocht is bij de iTMS. Antwoord is dan dat je alle mp3’s en aac’s op je iPod kunt zetten. Dus muziek gedownload via een p2p-netwerk is gewoon op de iPod af te spelen.
    iTunes is meer dan alleen maar de iTunes Music Store. Het is een programma waarmee je je muziek kunt beheren, als een digitale jukebox, je kunt ermee naar internet radio luisteren, je kunt er muziek mee kopen, en tenslotte is iTunes nodig om je iPod mee te beheren.

Bijdrager
    pieter010

off topic:

”jps”

weet er iemand waar ik op itunes armand van helden you don’t know me kan vinden…
    vind het nergens en wil het zo graag

Probeer het eens bij http://www.ebay.be

Je kan ook even XFactor gebruiken om de periode te overbruggen tot je een CD hebt gevonden waarop het nummer staat. :wink:

Bijdrager
    Orson

Er bestaat een winamp plugin voor je iPod als je dat liever hebt, al is het vind ik het niet echt aan te raden omdat iTunes veel gebruiksvriendelijker is en beter is in gebruik. Die plugin kan je trouwens vinden op http://www.winamp.com

Veel succes met je iPod 8)

Bijdrager
    Elstar
    ”wjgmspeedy”

Volgens mij bedoelt con of je alle muziek op je iPod kunt zetten, en niet alleen muziek die gekocht is bij de iTMS.

Ah, ik denk dat je gelijk hebt.
    iTunes is een programma om MP3 en AAC bestanden af te spelen, te beheren en op je iPod te zetten. Dat kan met alle MP3’s, dus ook met muziek die je van CD haalt, uit andere online stores of zelfs illegaal download.
    iTunes Music Store (afgekort iTMS) is de winkel. Het is niet zo dat je alleen maar gekochte muziek op je iPod kan afspelen.

Bijdrager
    con

dit is wat ik wilde weten ja. heel erg bedankt voor jullie reactie:d

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.