20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    midas

Itunes 8 installatie probleem

bij mij is de boel helemaal vast gelopen. Hij kan iTunes niet installeren wegens dat de ‘bronmedia die ik gebruik zijn beschadigd.

Dan denk je dus niks aan de hand installatie gewoon mislukt. Maar hij heeft mijn iTunes wel in 8.0 veranderd en die is nu niet meer te openen!!

Bij het openen van het ‘oude’ prog. krijg ik bij het openen de melding ‘onverwacht gestopt, dus start opnieuw. vervolgens heb ik de zelfde melding nogmaals. Hierna krijg ik de vraag of ik iTunes opnieuw wil instellen?.
    En vervolgens beginnen we weer van voor af aan.

Iemand advies?

Macbook pro
    1.8 intel verder alles up to date

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

itunes verwijderen en alle preff bestanden ook. opnieuw instaleren?

Bijdrager
    midas

het gaat ook al mis met het downladen. Bij het openen (controleren) van het dwg. stopt hij er al mee.

Oorzaak, ongeldig controle getal

Bijdrager
    wout3r

Hoe kom jij zo snel aan de 8 versie? Als ik “check for updates” doe dan krijg ik geen melding.. Ook op de Apple site en Software updates geen resultaat…

Bijdrager
    queenfan

Download iTunes 8.0 via onderstaande link en kijk eens wat er dan gebeurd.

http://www.apple.com/itunes/overview/

Hoop dat het dan wel wil lukken, succes er mee.

Ik heb het ook zo gedaan en wekt al een “trein”, nu nog iPod Touch firmware 2.1 en dan ben ik klaar voor vandaag.

Bijdrager
    midas

Alle bovenstaande tips werken dus niet….

Bijdrager
    leaf

appzapper downloaden en itunes en weer installeren suc6!

Bijdrager
    bjorngra

Met zoeken naar update kreeg ik geen melding dat er een nieuwe versie is. Heb ik hem zelf gedownload en hij werkt.

Even off-topic:
    Hoe kan het dat een album in de store staat en ik de cover niet krijg als ik kies voor ‘Haal albumillustraties op’?

Bijdrager
    midas

ik probeer itunes 7 weet te installeren maar die kan ik nergens vinden?
    Op apple.nl staat wel 7 maar als je die download blijkt het toch al 8 te zijn.

Bijdrager
    Pieterr

Had je eerst QuickTime 7.5.5 geinstalleerd voordat je iTunes 8 installeerde?
    Dat staat als voorwaarde genoemd.

Bijdrager
    stel maar

omdat dat een link is naar de Amerikaanse site

Moderator
    Rivanov
    ”Pieterr”

Had je eerst QuickTime 7.5.5 geinstalleerd voordat je iTunes 8 installeerde?
    Dat staat als voorwaarde genoemd.

Ik heb iTunes 8 geinstalleerd vóórdat ik Quicktime 7.5.5 installeerde en bij mij werkt alles perfect..

Bijdrager
    bjorngra

Heb ook geen Quicktime geïnstalleerd. Werkt goed.

Bijdrager
    queenfan
    ”stel

omdat dat een link is naar de Amerikaanse site

Maakt niet uit zo heb ik dat ook gedaan werkt bij mij alleen de update naar 2.1 (nog) niet

Moderator
    Pete.Z

Itunes 8 opgehaald op http://www.apple.com/downloads, werkt perfect.
    Wel eerst de Quick-Time en Frontrow updates gedaan,voor de zekerheid.

Bijdrager
    midas

zoals ik al zei, alles is geïnstalleerd dus ook quicktime, Maar helaas werkt hier nog niks(*&^%. Begin toch echt een beetje mijn geduld te verliezen!!!

Bijdrager
    WhiteElephant

Ik heb ook eerst via update functie Quicktime opgehaald. Daarna iTunes 8 gedownload en geinstalleerd. Werkt allemaal prima! :D

Bijdrager
    Pieterr

iTunes is wel bij het opstarten een hele tijd bezig met “Creating Artwork Thumbnails”, vooral als je je iTunes Library op een netwerk schijf hebt staan.

Bijdrager
    Triumph

Ik heb Quicktime update niet geïnstalleerd en hij werkt wel prima. Tijdens installatie vertelde hi dat 7.5.5 QT nodig was voor afspelen van gekochte films en om gekochte muziek in iPhoto of iMovie te gebruiken

Bijdrager
    midas

mooi dat hij het bij jullie wel allemaal doet maar bij mij werkt hij niet. Ik rommel nog wel even verder…

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.