13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Itunes 8 en Limewire pro

Goeie morgen en prettige kerst:)

Ligt het nu aan mij, maar als ik eens een anders onvindbare song via limewire importeer, is die op geen enkele manier die ik ken, nog in Itunes te krijgen! Ik heb het met verschillende songs geprobeerd, maar het wil maar niet lukken !!
    Ik heb de songs uit de limewire map gehaald en op een andere plaats geplaatst, en geprobeerd om ze in Itunes te krijgen maar alles tevergeefs.
    Het zijn nogthans gewone Mp3 bestanden. Dit gaat mijn petje te boven…
    Nog iemand dit probleem en is er misschien een oplossing ?

Alvast bedankt

Johny

Bijdrager
    Pieterr

Misschien zijn de bestanden (ondanks dat ze misschien de extentie .mp3 hebben) geen (goede) .mp3 bestanden.
    Je zou eens met MediaInfo kunnen kijken wat er precies voor audio formaat in de bestanden wordt gebruikt.

Bijdrager
    guru

heb ik ook ; blijkbaar worden er op limewire mp3 gezet die helemaal geen mp3 zijn .
    limewire is echte rommel geworden , ik krijg ook regelmatig ;alhoewel ik alleen audio vraag , dingen zoals “2 guys with big dick…….” .

koop nog enkel nummers via iTunes en ben verrast wat daar allemaal opzit waarvan ik dacht dat die nooit te vinden zouden zijn .
    gisteren bv “TUU” gekocht ; is zelfs bijna niet in de cd shop te vinden !

Moderator
    unSOUND

Limewire staat tot aan zijn nek toe vol met bots die spyware / malware aanbieden. De namen zijn altijd gebaseerd op wat jij zoekt, en vaak met de extensie wma of mp3.

Bijdrager
    rvanheukelum

Ik gebruik om die reden Limewire al jaren niet meer … het slibt dicht, en de applicatie zelf is te instabiel voor woorden. Ik tip zelf de applicaties van David Watanabe : Xtorrent en AcquisitionX. Ik gebruik deze al jaren naar volle tevredenheid, en de GUI is top.

Bijdrager
    Johnyw

Sorry jongens, maar met Acquisition vind ik identiek dezelfde crap als met limewire, het programma is anders, de resultaten dezelfde.

Xtorrent wil bij mij dan weer geen connectie maken ??

Bijdrager
    Mattnh

Er wordt erg veel meuk op het internet geplaatst.
    Ook veel ‘fake’ bestanden met soms een virus er bij.
    Dat is het nadeel van gratis en illegaal.
    De ‘bron’ die je o.a. hebt met limewire en acquisition is het Gnutella-netwerk en dat is al jaren zeer vervuild.
    Betrouwbare torrent-sites is dan nog een optie.
    En die zijn goed te vinden.
    Maar wil je echt goede files dan is kopen nog steeds de beste optie.

Bijdrager
    VeRCEttY

Limewire en dat andere.. het is achterhaald.

Wil je echt ‘piraten’ dan is usenet (nieuwsgroepen) nog altijd de beste optie.

Google ff easynews of supernews of altopia.

Betaal een minimaal kleine bijdrage per maand en je hebt toegang tot..

… wat niet?

Beste werkt nog: kopen in een winkel.
    Je betaalt een bedrag aan de kassa – de kassaman steekt 70% in zn zak
    de rest gaat naar producer en 1% komt ook werkelijk nog bij artiest terecht.

Je hebt wel het Genuine Product in huis dan he..;)

Bijdrager
    Johnyw

Ik wil niet echt piraten hoor:)
    Het is maar, soms herinner ik mij een nummer of hoor ik het op de stream van Veronica 192, en sommige van die oude krakers zijn echt niet meer terug te vinden in welke store dan ook:( En dan ga ik op zoek op het net !!
    Vandaar!

Johny

Bijdrager
    kay-tong

Limewire
    Frostwire
    AcqLite
    … allemaal gebruiken ze het gnuttela netwerk.
    Maar die bovenste 2 zijn echt rommel, gebruik die laatste, even wat instellingen aanpassen, bijvoorbeeld bestanden kleiner dan 256k filteren, automatisch in itunes importeren enzovoort.

Jammer dat poisson, ook tot rommel is gedegenereerd. Daarmee kon je ook zoek op Ares, waar zich minder rommel bevindt.
    Mja, ik gebruik het toch niet vaak. Torrents zijn niet echt een alternatief maar is wel een aardige manier om albums (en films) binnen te halen.
    iTunes koop kaarten zijn wel intressant, even op ebay voor 30euro aan 100dollar crediet kopen ed

Bijdrager
    KarelWillem

Het zal vast met mijn Karma te maken hebben, maar ik ben nog NOOIT via XTorrent een crap-download tegen gekomen.

Ik zoek iets, download en klaar. Geen rommel, geen nep-bestanden, geen virussen.

3/4 van mijn bibliotheek (film én muziek) is met XTorrent binnen gehaald.

Bijdrager
    computer space

Voor zomaar een liedje: youtube en dan met keepvid.com het audiospoor opslaan als mp3.

Bijdrager
    hatolex

@CS, dit topic is 7 jaar oud:)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.