8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iTunes 7.4.2

Nu te vinden in de software update:

iTunes 7.4.2 addresses an issue with creating ringtones using iTunes Plus song purchases and includes bug fixes to improve stability and performance.

Bijdrager
    KarelWillem

…and includes bug fixes to improve stability and performance….

Dat zetten ze altijd bij. Dan lijkt het nog wat.

Ik sla er vanaf nu een paar over. We blijven niet aan de gang. :wink:

Bijdrager
    Steff

Word wel een beetje teveel ja. Laat de gebruikers toch gewoon aparte ringtones gebruiken! Maar ja, Apple he?

Bijdrager
    Apple

Ze hadden nu toch wel een keer de coverflow weergave kunnen aanpassen. Ik vind het raar dat je op alle iPod’s en de iPhone de cover kan omdraaien en zo direct het juiste nummer kan selecteren. Ga in iTunes maar eens een nummer halverwege een cd selecteren als je Coverflow op full-screen hebt staan.

Bijdrager
    Tommie Montana

Ik heb tot nu toe altijd meteen de nieuwste updates geïnstalleerd, maar omdat ik toch geen iPhone heb sla ik deze maar over.

Nu is mijn vraag: maakt dit iets uit? Krijg je die update dan volgende keer opnieuw aangeboden voor het geval je hem toch wilt? En is die update nodig als je daarna een volgende update installeert die wel nuttige zaken verbetert?

Die laatste vraag ben ik wel 99% zeker dat het niks uitmaakt, en in feite maakt die andere dan ook niks uit, dus het is maar om me zekerder te voelen.

Bijdrager
    HiddeNiels

Mijn iTunes maakt geen verbinding meer met de store sinds de nieuwste update. Ik krijg error 11333 en hij zegt dat ik moet “controleren of de netwerkverbinding actief is”

Ik heb natuurlijk gewoon verbinding maar ik heb geen idee waar het aan kan liggen, vind het een beetje irritant want hoe moet het nou met podcasts!?! HELP!

Bijdrager
    .Arne
    ”Apple”

Ze hadden nu toch wel een keer de coverflow weergave kunnen aanpassen. Ik vind het raar dat je op alle iPod’s en de iPhone de cover kan omdraaien en zo direct het juiste nummer kan selecteren. Ga in iTunes maar eens een nummer halverwege een cd selecteren als je Coverflow op full-screen hebt staan.

Akkoord. Dat leuke effectje van je cover die omdraait, zou je tenminste in de voorkeuren moeten kunnen instellen. 8)

Moderator
    Poezenbeest
    ”Tommie

Ik heb tot nu toe altijd meteen de nieuwste updates geïnstalleerd, maar omdat ik toch geen iPhone heb sla ik deze maar over.

Nu is mijn vraag: maakt dit iets uit? Krijg je die update dan volgende keer opnieuw aangeboden voor het geval je hem toch wilt? En is die update nodig als je daarna een volgende update installeert die wel nuttige zaken verbetert?

Die laatste vraag ben ik wel 99% zeker dat het niks uitmaakt, en in feite maakt die andere dan ook niks uit, dus het is maar om me zekerder te voelen.

Als je deze update nu niet doet, dan zal hij morgen aangeven dat je hem moet doen. Als je de update op negeren zet, dan zullen alle updates van iTunes voortaan niet meer doorkomen.
    Wat je zelf al aangeeft, maakt het geen donder uit, dus waarom de weerzin tegen updates?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.