30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)
  • Q:
    Bijdrager
    Ben271185

iTunes 7.3

Naar aanleiding van de lancering van de iPhone, over enkele uren, is er nieuwe update voor iTunes. Te installeren via de software-update!
    De voorpagina van de Apple-site is ook een beetje anders!

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Eindelijk kan ik weer heerlijk scrollen in de store. Ging eerst als dikke stront.

Bijdrager
    IT-Pro

Zo te zien is de wazige weergave van de Cover Flow controls gefixed. Ziet er weer lekker strak uit:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Bij mij doet apple.com het niet:? Is dit bij iemand anders ook zo??

Bijdrager
    IT-Pro
    ”TimN”

Hij doet ’t hier wel, maar is een beetje traag. Komt misschien door alle potentiële iPhone-kopers.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”IT-Pro”
    ”TimN”

Hij doet ’t hier wel, maar is een beetje traag. Komt misschien door alle potentiële iPhone-kopers.

Kopers!? Ze worden toch pas verkocht vanaf 6 uur ’s middags (lokale tijd) en dat is zaterdag 03:00 onze plaatselijke tijd:?

Bijdrager
    error

Raar maar waar: namen die starten met een nummer (Name/Artist/Album/Grouping/Genre) staan in de sortering sinds iTunes 7.3 ineens onderaan! Dus na de Z. Voorheen stonden ze boven de A.

Rare keuze. Ik zie getallen toch echt liever boven letters, net zoals in de Finder.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”error”

Raar maar waar: namen die starten met een nummer (Name/Artist/Album/Grouping/Genre) staan in de sortering sinds iTunes 7.3 ineens onderaan! Dus na de Z. Voorheen stonden ze boven de A.

Rare keuze. Ik zie getallen toch echt liever boven letters, net zoals in de Finder.

Inderdaad, een nadeel. Een voordeel is dat de apostrof ‘ nu niet meer bovenaan staat maar wordt gesorteert op de eerste letter na de ‘

Bijdrager
    bkersten

De look is anders.
    Raar want deze look hadden ze voor iTunes 7 ook ongeveer. Bij iTunes 7 is er een nieuwe look gekomen en bij deze update is de oudere look weer terug.
    En nu heb ik het dus over de achtergrondkleur van de categorie die actief is.

Inactief
    Anoniem
    ”bkersten”

De look is anders.
    Raar want deze look hadden ze voor iTunes 7 ook ongeveer. Bij iTunes 7 is er een nieuwe look gekomen en bij deze update is de oudere look weer terug.

.. ??

Bijdrager
    bkersten

Ik bedoel de licht blauwe kleur is weer terug in plaats van de donkerblauw/zwart achtige kleur als je een categorie aanklikt, zoals Muziek, Film’s, Podcasts.

Bijdrager
    error

En de selectie/highlight-kleur in het linker menu is nu blauw of graphite (hangt van je syteemvoorkeur af) i.p.v. zwart. Beter. Dat zwart begreep ik niet helemaal.

Bijdrager
    IT-Pro
    ”bkersten”

De look is anders.

Jij doelt op de kleur van een geselecteerde categorie in de listbar links? Die is inderdaad anders. Voorheen was deze zwart en nu is het een blauwe kleur geworden.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”TimN”
    ”IT-Pro”
    ”TimN”

Kopers!? Ze worden toch pas verkocht vanaf 6 uur ’s middags (lokale tijd) en dat is zaterdag 03:00 onze plaatselijke tijd:?

Daarom werd er ook gesproken over POTENTÏELE kopers. :wink:

Dat zijn mensen die koper willen worden, maar het nog niet zijn.

En drie uur onze tijd??? Waar leef jij dan? Met New York schelen we i.i.g. geen negen uur toch?

Bijdrager
    bkersten
    ”IT-Pro”
    ”bkersten”

De look is anders.

Jij doelt op de kleur van een geselecteerde categorie in de listbar links? Die is inderdaad anders. Voorheen was deze zwart en nu is het een blauwe kleur geworden.

Inderdaad, dat bedoel ik. Maar voor iTunes 7 was dit ook de blauwe kleur zoals het nu weer is.

Moderator
    Mac Daddy
    ”TimN”
    ”IT-Pro”

”Van

po·ten·ti·eel2 (bn.)
    1 als mogelijkheid bestaand of aanwezig => mogelijk

Oftewel: Potentiële kopers zijn mogelijke kopers en die kunnen er nu al rondsnuffelen.

Als je LA tijd aanhoudt dan is het 03.00 uur. Met NY tijd is het 00.00 uur ’s nachts. Nu is de vraag aan welke kant van de V.S. beginnen ze met de verkoop?

Bijdrager
    macmartijn

ik heb ook het idee dat het een andere lay out heeft. heb je afspeellijst gesecleerd, bijvoorbeeld, en je klikt op een nummer, dan heb je de lijst zelf niet meer geselecteerd, en word ie grijs. Nu wordt ie echter licht blauw, of licht dat aan mij?

het lijkt lichter en cover flow lijkt veeel scherper bij mij

de knopjes zijn ook lichter (onderaan)

ik vind hem mooier!

Bijdrager
    bkersten
    ”macmartijn”

ik heb ook het idee dat het een andere lay out heeft. heb je afspeellijst gesecleerd, bijvoorbeeld, en je klikt op een nummer, dan heb je de lijst zelf niet meer geselecteerd, en word ie grijs. Nu wordt ie echter licht blauw, of licht dat aan mij?

het lijkt lichter en cover flow lijkt veeel scherper bij mij

de knopjes zijn ook lichter (onderaan)

ik vind hem mooier!

Inderdaad. En de scroll balk bij Cover Flow is nu ook scherper geworden.

Bijdrager
    Oortjes

Mijn iPhone gaat nu echt als een speer met deze update!! wow………

Bijdrager
    Xigh

Iphone bezitter?
    Maak eens een paar leuke foto’s :innocent:

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja, deel je foto’s en genot met de rest van dit forum :wink:

Bijdrager
    kontheur

Op verschillende macs met Intel videokaarten waren voorheen de balkjes in Coverflow wazig zichtbaar. Dit is nu verholpen. Tevens lijkt Coverflow een stuk sneller en soepeler te lopen.

Bijdrager
    Marresc

De sortering is ook veranderd, artiestnamen die beginnen met cijfers (zoals 65daysofstatic) komen nu achteraan de lijst.

Bijdrager
    macpro

Het streamen van foto’s vanaf een willekeurige Mac naar de Apple TV is een geweldig feature.
    Dat had er vanaf het begin al in moeten zitten.

Maar helaas, bij mij werkt het niet. Ik krijg telkens een melding op TV dat iTunes niet ingesteld is voor het streamen van foto’s. Terwijl dat zeker wel het geval is.

Mogelijk komt het omdat ik een gehackte Apple TV heb met een combinatie van de 1.0 en 1.1 software.
    Dus als iemand anders met een originele Apple TV het ook eens wil proberen…

Bijdrager
    wildsseb

de Iphone is al eerste te koop in New York daar is het om 0:00 uur plaatselijke tijd Nederland 6 uur en dan begint de verkoop.

Bijdrager
    error

Nog iets nieuws: iTunes 7.3 heeft bij de Importing instellingen voor de AAC Encoder naast de vertrouwde High Quality (128 kbps) setting nu ook een Higher Quality (256 kbps) optie, vergelijkbaar met de iTunes Plus encoding in de iTunes Store. Deze had ik al verwacht bij iTunes 7.2 (omdat toen die Plus-deuntjes in de verkoop gingen). Bij deze dus.

Bijdrager
    levin

Hallo Allemaal,

Heb zojuist via de Software-update van apple iTunes geupdated naar de nieuwe versie en nu start hij gewoon totaal niet meer op?
    iTunes verwijderd, de pref list ook verwijdered, handmatig gedownload en opnieuw geïnstalleerd.. nou mooi niks, hij start gewoon NIET OP.

Modelnaam: Mac Pro
    Modelaanduiding: MacPro1,1
    Processornaam: Dual-Core Intel Xeon
    Processorsnelheid: 3 GHz
    Aantal processors: 2
    Totaal aantal cores: 4
    L2-cache (per processor): 4 MB
    Geheugen: 4 GB

Bijdrager
    Gloaming

Een andere nieuwe mogelijkheid is dat je podcasts in coverflow kunt zetten, iets dat hiervoor niet mogelijk was.

”levin”

Hallo Allemaal,

Heb zojuist via de Software-update van apple iTunes geupdated naar de nieuwe versie en nu start hij gewoon totaal niet meer op?
    iTunes verwijderd, de pref list ook verwijdered, handmatig gedownload en opnieuw geïnstalleerd.. nou mooi niks, hij start gewoon NIET OP.

Krijg je de melding dat er onvoldoende geheugen aanwezig is?
    En heb je toevallig iets geinstalleerd dat het uiterlijk van iTunes veranderd, zoals Shapshifter, UNO enz?

Bijdrager
    levin

Dat zou het wel eens kunnen zijn, ga gelijk eens proberen om shapeshifter uit te zetten…

Bijdrager
    Jpunt

het ziet er allemaal net iets strakker uit zo ja. Maar wow, hoe irritant is de nieuwe manier van sorteren! Is hier wellicht iets aan te doen?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.