14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    dtoonen

Itunes 7.0 probleem

ey mensen,
    heb net de nieuwe itunes 7.0 gedownload alleen hij wil niet werken telkens als ik hem probeer te openen geeft ie een foutmelding?!!
    weten jullie er iets op alvast bedankt:D

Groeten
    Toonen

Bijdrager
    KarelWillem

Ey! Jij bent niet de enige afgelopen week.
    Zoekfunctie al gebruikt?

A: altijd computer en operating systeem noemen
    B: altijd eerst zoeken

Bijdrager
    PietjePuk

3) de exacte foutmelding geven.

Bijdrager
    dtoonen

In iTunes is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Bijdrager
    KarelWillem

En nu nog even melden op wat voor besturingssysteem je draait.

Ik gok op Windows?

Bijdrager
    dtoonen

jep

Bijdrager
    N-Freak

Even de installer opnieuw van de Apple site downloaden en gewoon zonder eerst te uninstalleren hem eroverheen gooien. Zorg wel dat je geen iPod e.d hebt aangesloten.

Als dat niet helpt moet je even op de Apple site naar je exacte foutmelding zoeken. Desnoods iTunes er compleet afgooien op de manier zoals het op de Apple site (bij support) staat aangegeven.

Aangezien de meeste mensen hier op OSX draaien kunnen ze je niet zo heel erg makkelijk helpen!

Bijdrager
    KarelWillem
    ”dtoonen”

jep

Hoe kan het hè? Bijna alle iTunes fouten deze week komen van Windows-gebruikers. :wink:

Bijdrager
    koen

Even de permissies herstellen :evil:

Bijdrager
    MacMike1970

Sinds 2 dagen nieuwe IMAC 20″ 2 gb geheugen alles van mijn oude G4 overgezet met firewire.
    Met G4 nog nooit problemen gehad en nu stopt Itunes er af en toe mee. Zelfde foutmelding als hierboven al gemeld. Ook Safari stopte er al 2 keer mee……Raar? Ben ik niet gewend. ::?

Bijdrager
    dtoonen

heb net nog even wat geprobeerd , lag het aan quicktime dus nu doet ie het wel !!:D

Bijdrager
    N-Freak
    ”dtoonen”

heb net nog even wat geprobeerd , lag het aan quicktime dus nu doet ie het wel !!:D

Wanneer je iets oplost en dit meld met ‘even wat geprobeerd’ hebben anderen daar natuurlijk niets aan. Kun je even uitleggen wat je precies hebt gedaan? Dat kan anderen misschien ook weer helpen.

Bijdrager
    dtoonen

Omdat itunes het niet wou doen ben ik eens bij quicktime gaan kijken.
    Toen heb ik eerst itunes verwijderd en toen ik quicktime ook wou verwijderen gaf hij een fout aan met het verwijderen.
    Toen ben ik op de harde schijf gaan zoeken naar bestanden van quicktime en de meeste verwijderd.
    Daarna weer geprobeerd te verwijderen en toen lukte het wel.
    Ben toen naar http://www.apple.com geweest en meteen weer itunes gedownload.
    Hij doet het perfect:D .

Bijdrager
    n8n
    ”KarelWillem”
    ”dtoonen”

jep

Hoe kan het hè? Bijna alle iTunes fouten deze week komen van Windows-gebruikers. :wink:

haha klopt aardig, een vriend van me kon ook geen iTunes gebruiken. Toen gaf k m een tooltje om zn register mee op te schonen. er zaten 8800 fouten in :o :evil:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.